Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:433834
 
Оценка:
Опубликованно: 10.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Izglītības sistēmas vispārējs raksturojums    4
2.  Izglītības problēmu raksturojums, cēloņi, sekas un risinājumi    8
  Secinājumi    19
  Literatūras saraksts    21
Фрагмент работы

19.gs noslēdzas Jaunā laika klasiskās pedagoģijas formēšanās. Šajā laika posmā tika pētīti tās mērķi, saturs, apmācības un audzināšanas metodes, pedagoģijas zinātnes metodoloģija. Rodas jaunas sociālās pedagoģijas teorijas. Skolu attīstība notiek pie straujiem ekonomiskiem, pilsētu u.c. attīstības faktoriem, kas veido izglītības sistēmu. 19.gs parādās pretrunas starp pedagoģiskās domas nosacījumiem, skolu likumdošanu un izglītības sistēmu. Svarīga skolas demokratizācijas programma gadsimta beigās bija formulēta ar likumdošanu, bet šo demokratizāciju bija nepieciešams realizēt praksē. Gadsimta beigās vadošajās R- Eiropas un ASV valstīs bija likts pamats jaunai izglītības likumdošanai. Vācijā izglītības problemātika tika saistīta ar cīņu par nāciju apvienošanu. Anglijā skolu politika pārcieta izmaiņas līdztekus valstiskajām pārmaiņām. Francijā sociālās aktivitātes iespaidā skolu izglītošanas process iekļuva vienā no “karstajiem punktiem” valsts politikā. ASV bija ne mazāk svarīga demokrātiska ietekme uz skolu institūcijām. No vienas puses tika veiktas ļoti lielas reformas, kas veda uz internacionālas izglītības sistēmas veidošanos (pāreja no baznīcas uz skolu), bet no otras puses liela daļa no Rietumeiropas iedzīvotāju tā arī neieguva nepieciešamo izglītību.[20]
Pedagoģijas zinātne tiek definēta kā daudzpusīga apmācības un audzināšanas prakse. Harmoniskas personības attīstības daudzgagadīgs likumsakarību pētījumu rezultāts. Pedagoģijas zinātnes apgūšana palīdz katrā konkrētā gadījumā izvēlēties optimālus pedagoģiskus risinājumus. Pedagoģijas kā zinātnes vieta zinātņu sistēmā par cilvēku tiek noteikta ar to, ka tā pēta attīstības likumsakarības, kā arī personības apmācību un audzināšanu.[24]
Izglītības sistēmas un filozofijas mijiedarbība ir pastāvējusi vienmēr. Izglītības sistēma vienmēr pieļauj zinātnes klātbūtni un vienmēr tiek formēta uz kādas zinātnes disciplīnas.
Izglītība ir mērķtiecīgs personības attīstības process un rezultāts. Tā ir visa cilvēka mūža laikā notiekošā izglītošanās un izglītošana, kā rezultātā veidojas un pilnīgojas viņa garīgā un fiziskā kvalitāte- izglītotība.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация