Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:456062
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Audzināšanas procesa struktūra un dinamika    5
2.  Sākumskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums    10
2.1.  Psihiskās attīstības stadiālais raksturojums Ļ. Vigotska atziņās    16
2.2.  Zigmunda Freida teorijas psiho seksuālās attīstības stadijas    18
2.3.  Erika Eriksona personības attīstības psiho sociālā teorija    20
2.4.  Žana Piažē kognitīvās attīstības teorija    20
3.  Bērna attīstības faktori    21
4.  Sākumskolas vecuma bērnu attīstības faktoru izpēte    25
4.1.  Pētījumā bāze un metodoloģija    25
4.2.  Pētījuma rezultāti un analīze    28
  Secinājumi    32
  Literatūras saraksts    33
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Bērna psihiskās attīstības temps atsevišķos laika posmos ir atšķirīgs. Piemēram, Ļ.Vigotskis parāda, ka katrā bērna attīstības stadijā straujāk attīstās kāda dominējoša psihes funkcija;
2. Atbilstoši Z.Freida teorijai bērnam jau kopš dzimšanas jāliek lietā radošais libido, apmierinot seksuālo dziņu, tas ir psihes attīstības pamats;
3. Pēc E.Eriksona uzskatiem, katrā attīstības stadijā var parādīties divi pretēji jaunveidojumi - pozitīvais vai negatīvais, pozitīvais - sekmē attīstību, negatīvais – traucē attīstību;
4. Ž.Piaže kognitīvas attīstības teorija attīstību iedala noteiktās stadijās pēc bērna vecuma, piemēram, 7-11 gadīgam bērnam piemīt kognitīvā darbība, kad domāšana ir loģiska, bet iespējama tikai par konkrētiem, reāliem objektiem, situācijām un notikumiem.
5. Pētot skolēnu psiholoģiskos attīstības raksturojumus, tika secināts, cik lielā mērā sākumskolas vecuma bērna audzināšana ietekmē turpmāko cilvēka personības attīstību. Kā pozitīvās, tā arī negatīvās ietekmes piemēri tika ņemti pārstāvji no dažādām skolēnu grupām.
6. Veicot anketēšanu, tika secināts, ka dominējošā loma bērna audzināšanā un personības attīstībā pieder videi, pirmkārt, ģimenei, jo bērna audzināšanas īpatnības nāk tieši no ģimenes, veidojas tur un ietekmē tālāko bērna audzināšanas procesu, kuras tika pierādītas pētījuma rezultātā. 7 skolēni no 18 par autoritāti atzīst vecākus, 5 skolotāju, 6 kino varoņus. Tātad kino ir svarīgāks par skolotājiem un tas tikai nedaudz atpaliek no vecākiem.
7. Tika secināts, ka skolēni augsti vērtē savus vecākus, uzskatot , ka viņi ir līdzīgi kādam no vecākiem; ka viņi ir ieguvuši muzikālās, kustību, mākslinieciskās dotības; un viņi labprāt apmeklē skolu; puse no skolēniem uzskata, ka audzināšanas apstākļi mājās ir labvēlīgi, bet puse uzskata, ka nelabvēlīgi; kaut gan daudzums uzskata, ka aktīvākā audzināšanā piedalās vecāki nekā skola un paaudzināšana.
Līdz ar to studiju darba mērķis ir sasniegts, jo uzdevumi izpildīti. Audzināšanas process gan ģimenē, gan skolā un ārpus tās ietekmē sākumskolas vecuma bērnu attīstību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация