Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:472351
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MĀCĪŠANĀS STILI    4
2.  MĀCĪŠANĀS STILI D.KOLBA INTERPRETĀCIJĀ    5
3.  MĀCĪŠANĀS STILI P.HONIJA UN A.MAMFORDA INTERPRETĀCIJĀ    8
4.  DROŠAS MĀCĪBU VIDES STRUKTŪRELEMENTI    9
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    10
  PIELIKUMS    11
Фрагмент работы

Mācību procesā ļoti svarīgs aspekts ir atmosfēra jeb mācību vide. Skolotājam vajadzētu nodrošināt tādu atmosfēru, kurā pieaugušais skolēns jūtas droši. Tas ir nepieciešams, lai pieaugušais skolēns spētu analizēt savas domas, uzskatus un vērtības, lai pēc tam varētu verbalizēt savu viedokli nodarbību laikā. Turklāt, drošā mācību vidē, netiek pazemināts pieaugušā skolēna pašvērtējums, kā rezultātā netiek arī “bloķēta’’ vēlme sadarboties. Tādējādi, var panākt ‘’dziļas mācīšanās’’ stāvokli – pārstrādāt jaunu informāciju vai idejas jēgpilnās formās caur aktīvu mācīšanos. Stefans Brukfields (Stephen Brukfield) ir uzsvēris atmosfēru jeb vidi, kā vienu no pieaugušo mācīšanās procesa ietekmējošiem faktoriem. Jo mācību vidē mijiedarbojas skolotājs un skolēns. ”Šīs savstarpējās attiecības starp skolotāju un skolēnu ir ilgstošas un ietekmē mācīšanās būtību un virzību, kā arī veido un attīsta skolēnu.’’ (2; VIII) Tas arī nozīmē to, ka ‘’skolotājs un skolēns ir iesaistīti ilgstošās pārrunās, metodēs un kritēriju izvērtēšanā.’’ (2; 20) Mācību videi ir jābūt tādai, kurā skolēns var brīvi izpaust savas individuālās atšķirības un spējas. Skolotājam ir jāsaprot, ka visi indivīdi nemācās vienādi.
Pieaugušie skolēni nāk no dažādām mācību iestādēm. Pamatskolās un vidusskolās reāli klasēs ir no 20 līdz 30 skolēniem, līdz ar to skolotājs fiziski nespēj pievērst individuālu uzmanību katram skolēnam. Kā rezultātā ir skolēni, kuriem mācīšanās nesagādā pozitīvas izjūtas, jo viņi neprot mācīties. Reāli praksē saskaroties ar pieaugušiem, darba autore secina, ka lielākā daļa pieaugušo izglītības dalībnieku īsti nezina, kā mācīties, līdz ar to mācības ir kā ‘’smags slogs’’ jeb ‘’sods’’. Darba autore, ir saņēmusi jautājumus no pieaugušo puses “kā būtu pareizāk mācīties?”, ‘’kā jūs pati mācieties?’’. Šādos gadījumos rodas jautājums par tēmu kā mācīties. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1315785
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация