Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:487806
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Terminu vārdnīca    3
  Ievads    11
1.  Jaunākā skolas vecumposma psiholoģiskais raksturojums    13
1.1.  Jaunākā skolas vecuma skolēna izziņas procesu raksturojums    15
1.1.1.  Uzmanības attīstības īpatnības    15
1.1.2.  Atmiņas attīstības īpatnības    15
1.1.3.  Domāšanas attīstības īpatnības    16
1.2.  Patstāvība un tās attīstība jaunākajā skolas vecumā    17
2.  Mācību metodes un mācību organizācijas formas, kas sekmē patstāvīgā darba prasmju attīstību matemātikas nodarbībās    19
2.1.  Izskaidrojoši ilustratīvā metode    24
2.2.  Reproduktīvā metode    26
2.3.  Problēmmācību metodes    27
2.3.1.  Problēmiskais izklāsts    27
2.3.2.  Daļēju meklējumu jeb heiristiskā metode    28
2.3.3.  Pētnieciskā metode    29
2.4.  Pārdzīvojuma, emocionālās iedarbības metodes un paņēmieni    31
2.5.  Daltonas plāns    32
3.  Skolēnu un skolotāju attieksme pret patstāvīgajiem darbiem    33
  Secinājumi    41
  Literatūras saraksts    44
  Pielikums    45
Фрагмент работы

Mūsdienu pedagoģiskajā procesā mācīšana un audzināšana ir vienoti. Pedagoģiskā procesa galamērķis ir skolēna personība kā pašorganizējoša un pašregulējoša sistēma ar noteiktu gatavības pakāpi turpmākai pašaudzināšanai.
Lai sasniegtu šo mērķi, skolas pedagoģiskajā procesā tiek izmantotas daudzveidīgas metodes un mācību organizācijas formas, no kurām lielā mērā ir atkarīgas skolēna zināšanas, prasmes, iemaņas, kā arī viņa attieksmes un rakstura īpašību veidošanās.
Viens no mācību principiem ir ievirze pašizglītībā, un ļoti liela nozīme te ir skolēnu patstāvības un mācīšanās prasmju attīstībai. Sākumskolas uzdevums ir iemācīt skolēnus mācīties, tajā skaitā arī attīstīt minētās prasmes, izmantojot dažādas metodes un mācību organizācijas formas.
Bērna patstāvīgā darba prasmju veidošanai aizvien lielāka uzmanība jāpievērš sākumskolas klasēs. Patstāvības trūkums bērniem sākumskolā visvairāk izpaužas, kad bērni pāriet uz pamatskolu. Šajā mācību posmā bērnus māca vairāki pedagogi, viņi nepazīst bērnus. Pirms tam pie audzēkņiem gāja viņu audzinātāja, kura mācīja lielāko daļu mācību priekšmetu. Viņa pazina katru bērnu, zināja katra stiprās un vājās puses.
Tādēļ es izvēlējos rakstīt šo kursa darbu par patstāvīgā darba prasmju veidošanu, par patstāvības attīstību sākumskolas periodā.

Kursa darba objekts – matemātikas mācību process.
Kursa darba priekšmets – skolēnu patstāvīgā darba prasmes.
Mana kursa darba mērķis ir noskaidrot patstāvīgā darba nozīmi sākumskolas pedagoģiskajā procesā un tā lomu sākumskolas skolēnu patstāvības sekmēšanā.
Lai spētu gūt atbildes uz šiem jautājumiem, es izvirzīju sekojošus uzdevumus:
1.analizēt sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnības;
2.noskaidrot darba formas, metodes un paņēmienus, kas sekmē patstāvīgā darba prasmju attīstību;
3.pētīt sākumskolas skolēnu un skolotāju attieksmi pret patstāvīgajiem darbiem un salīdzināt tos.

Izmantotās metodes:
literatūras analīze;
anketēšana.

Pētījuma bāze:
X pamatskola;
Y pamatskola.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1133321
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация