Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:488353
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Patstāvīgā pedagoģiskā darbība, tās analīze.
Patstāvīgi vadītā aktivitāte, studenta darbība: Rotaļa (skaitīšanas līdz desmit), bilžu domino (un citas spēles brīvajā laikā kopā ar bērniem), kā arī literārā darba stāstījums. Vēl sanāca meitenēm sakārtot frizūras pēc pamoššanās, palīdzēt apģērbties (aiztaisīt rāvējslēdžus vai aizsiet apavus). Piedalījos visās aktivitātēs kopā ar audzinātāju – veidošana, zīmēšana,..
Bērnu darbība: Piedalīšanās visās aktivitātēs. Reizēm daži bērni vēlējās pastrādāt (palasīt, paspēlēt kādu spēli) individuāli, nevis kopā ar citiem, bet tas bija reti.
Pašanalīze: Man ļoti paveicās ar audzinātājām (manai grupiņai bija divas audzinātājas), viņas strādāja no sirds (arī es atnācu mācīties šajā programmā, jo tas ir mans aicinājums), līdz ar to redzēju kā darbojas cilvēki, kas tam pieiet nopietni. Iemācījos kā noturēt pie uzmanības lielāko daļu, un ieguvu sev vērtīgus padomus, kā, piemēram, „Jau pirmajā dienā neļauj bērnam kāpt sev uz galvas, citādi no tā Tev viņu vairs neatradināt!” Izpratu dienas ritmu, izpētīju kā tiek aizpildīti dokumenti (informācija par bērnu un „dienasgrāmata”, kurā tiek ierakstīts ar ko dienā nodarbojas, kādi mērķi, novērojumi,..), iepazinos ar metodiķes sastādīto programmu (matemātiskie uzdevumi, zīmēšana, veidošana, aplicēšana,..), iknedēļas mērķus, uzdevumus. Metodiķe šajā bērnudārzā patiešām ir lietpratēja, un darbu izdarījusi vairāk kā perfekti, jo plāns ir sīki izplānots, katrai nedēļai tēma..
Biju ar bērniem nepārtraukti, darbojos, un tik tiešām jutos kā audzinātāja! Šo divu nedēļu laikā iemīlēju katru no viņiem, arī viņi bija skumīgi, ka atnākot vecākiem – viņiem nācās šķirties no manis, tas man lika justies labai audzinātājai, jo bērni man pieķērās, un mani uzskatīja ne tikai kā kādu, kurš māca un pieskata, bet arī kā labāko draugu.
Uzskatu, ka šajā praksē apguvu to, ko nevar iemācīties skolā, jo tā tomēr ir pieredze. Sapratu, ka ne vienmēr var tikt ārā no neērtām situācijām pēc plāna (kas dots akadēmijā), bet tik un tā esmu sapratusi, ka mācos īstajā programmā!

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация