Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:497058
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Mācību integrācija kā pedagoģiska problēma    5
1.1.  Mācību integrācijas jēdziens    5
1.2.  Mācību integrācijas būtības analīze pedagoģiskajā literatūrā    6
1.3.  Integrēta mācību satura jēdziens    10
2.  Integrētas mācības un tā metodika pirmsskolā    13
2.1.  Integrētās nodarbības vispārīgs raksturojums    13
2.2.  Integrētās nodarbības aptuvena struktūra    14
3.  Integrētās nodarbības prakse 5-6 gadus vecuma bērniem – tēma “Modes veikals”    16
  SECINĀJUMI    20
  LITERATŪRAS SARAKSTS    21
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Viens no izglītības uzdevumiem ir sagatavot bērnus dzīvei un to iespējams realizēt mācību un audzināšanas procesā, akcentējot mācību satura integrāciju.
2. Mācību viela ir vieglāk uztverama, ja nodarbībās iegūtās zināšanas ir saistītas ar praktisko pielietojumu (dzīves un mācību satura kopsaistība – dzīves pieredze – dzīvei), rosinot bērnus patstāvīgi veikt zināšanu pārnešanu un sekmēt pašizglītību.
3. Analizējot dažādu pedagogu integrēto mācību pamatnostādnes, varu secināt, ka integrēts mācību saturs:
• sekmē bērniem vispārinātu redzējumu par apkārtējo pasauli,
• nodrošina humānas, brīvas personības attīstību, jo iespējama daudzveidīgāka bērnu darbība,
• veicina mācību saikni ar reālo dzīvi un tādejādi stimulē mācības,
• atklāj sakarību starp atsevišķiem radniecīgiem mācību priekšmetiem,
• rosina bērnu izziņas darbību, radošo darbību, izraisa mācīties prieku,
• iegūtās zināšanas un prasmes tiek labāk sistematizētas, labāk pārstrādātas, jo modificēti atkārtojot, tās pilnveidojas.
4. Izprotot jēdziena “mācību saturs” un jēdziena “integrācija” būtību, varu secināt, ka integrēts mācību saturs ir loģiskā, pedagoģiski pamatotā sistēmā sakārtots diferencētu mācību priekšmetu saturs, kas tādejādi nodrošina diferencētu zināšanu, prasmju apguvi mijsakarībās un vienotībā, sociāli nozīmīgu attieksmju veidošanos, kā rezultātā tiek iegūta izglītība, kas dod iespēju indivīdam pašrealizēties, turpināt savu attīstību noteiktos sociālos apstākļos un ietekmēt to turpmāko virzību.
5. Integrētās nodarbības sagatavošanas metodika būtiski atšķiras no parastas nodarbības sagatavošanas metodikas.
6. Integrēto nodarbību pedagoģiskā un metodiska tehnoloģija var būt atšķirīga. Tomēr jebkurā gadījumā ir nepieciešama to modelēšana. Jaunu optimālu shēmu-modeļu patstāvīgs meklējums ir pedagoga radošās aktivitātes attīstīšana.


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация