Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:503937
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Emociju psiholoģiskais raksturojums    6
1.1.  Emociju jēdziens, to veidi    6
1.2.  Emociju attīstība pa vecumposmiem    11
1.3.  Emociju attīstību kavējošie un veicinošie apstākļi    16
2.  Mūzikas kā emociju izraisītājas raksturojums    21
2.1.  Mūzikas vispārējais skaidrojums    21
2.2.  Emociju atspoguļojums mūzikā    26
3.  Mūzikas klausīšanās process kā emociju rosinātājs pirmsskolas vecuma bērniem    30
3.1.  Mūzikas klausīšanās mērķis un uzdevumi pirmsskolā    30
3.2.  Repertuāra atlases nozīme    34
3.3.  Mūzikas klausīšanās organizācija pirmsskolas izglītības iestādē Izmantotās literatūras saraksts    38
4.  Mūzikas klausīšanās kā pirmsskolas vecuma bērnu emocionalitātes attīstītāja praktiskā izpēte    43
4.1.  Vecāku anketēšanas rezultātu izvērtējums    43
4.2.  Intervija ar mūzikas skolotāju    52
4.3.  Bērnu zīmējumu izvērtējums    57
  Secinājumi    61
  Izmantotās literatūras saraksts    62
Фрагмент работы

1.Emociju psiholoģiskais raksturojums
1.1. Emociju jēdziens, to veidi

“Psiholoģijas vārdnīcā” emocijas ir definētas kā "psihes regulācijas process, kas nodrošina cilvēkam iespēju rīkoties mērķtiecīgi un norāda uz notikušā subjektīvo nozīmīgumu, saistot izziņu procesus ar personības struktūru". [19;41]
No tā var secināt, ka emocijas cilvēki var redzēt savā un citu uzvedībā, par emocijām liecina tas, kā viņi izturas pret dažādām lietām, tas, kā jūtas, ja nav sasnieguši savu iecerēto rezultātu, vai priecājas, ja saskaras ar kaut ko patīkamu un sev tīkamu.
Savukārt, "Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīcā" emocijas tiek definētas kā "neiropsihiskās pašregulācijas komplekss, reakcija uz iekšējiem un ārējiem kairinājumiem, uzbudinājums, kas izpaužas specifiskā, samērā īslaicīgā pārdzīvojumā un reaģēšanā dažādās situācijās, patikā un nepatikā, priekā, bailēs, pārsteigumā, atspoguļojas mīmikā, žestos un valodā. Emocijām ir liela nozīme saskarsmē un kultūrā"[17;48].
Tātad emocijas cilvēki var paust gan vienatnē, gan atrodoties saskarsmē ar kādu citu cilvēku. Tās parādās dažādās situācijās, piemēram, sarunājoties ar kādu, lasot grāmatu, skatoties televizoru, vai arī klausoties mūziku. Emocijas var būt īslaicīgas, kuras cilvēki atspoguļo visdažādākajos veidos, piemēram, īsi, skaļi iekliedzoties, cilvēks var paust savas bailes, ja kāds to ir nobaidījis. Savas emocijas var paust arī ar žestiem, piemēram, pieliekot sejai priekšā roku, var paust pēkšņu baiļu emocijas.
Emocijas izpaužas kā:
1. Ārējās ekspresīvās pārmaiņas cilvēka uzvedībā (mīmika, pantomīmika
utt.)
2. Dažāda tipa pārdzīvojumi, ko sauc par prieku, bailēm vai nemieru.
3. Pārmaiņas organismā, kuras parasti saistās ar attiecīgiem emociju nosaukumiem.
4. Izziņas zonas pārmaiņas – tā, piemēram, bailes it kā paplašina objektu skaitu, kas var būt bīstami, un prasa nepārtrauktu modrību, sekojot šiem objektiem. [19;41]

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −50,24 €
Комплект работ Nr. 1230507
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация