Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:544631
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.08.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mūžizglītība kā izglītības īpašs veids    6
2.  Andragoģijas būtība    10
3.  Pieaugušo izglītība    13
3.1.  Pieaugušo izglītības filozofija    13
3.2.  Pieaugušo izglītības jēdziens, funkcijas    14
3.3.  Pieaugušo izglītības principi    16
3.4.  Pieaugušo izglītības metodes    17
3.5.  Tiesnešu apmācība, kvalifikācijas celšana, problēmas    19
  Nobeigums    25
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Фрагмент работы

Katras paaudzes cilvēkiem ir savas problēmas. 20. gadsimta beigās un 21. gadsimtā aktuāla ir kļuvusi problēma par ilgtspējīgas sabiedrības veidošanos pasaules mērogā.
Jēdziens „izglītība ilgtspējīgai nākotnei” ietver sevī izpratni par uz cilvēku orientētu ētiku. Kā norādīts UNESCO materiālos 1997. gadā, tās ir „attiecības starp cilvēkiem un tā dzīves vietu”. Nākotnes ētika, kas tiek plānota kā planētas ētika, kā norāda UNESCO 1997. gada materiāli, ir orientēta uz „cilvēka drošības stāvokļa” ieguvi. Pētījumos par šīm problēmām tiek norādīts, ka ētikas lauks mūsdienās sakrīt ar atbildības lauku, bet to var panākt, tikai pateicoties indivīda kvalitātēm.
Ilgtspējīgas sabiedrības veidošanās ir atkarīga no cilvēku kompetences līmeņa visās dzīves jomās. UNESCO dokumentos jau 1972. gadā tika norādīts, ka cilvēkam visu mūžu ir jāmācās „būt” (leaming to be). Lai indivīds izdzīvotu, adaptētos laikmeta prasībām, attīstītos, pašrealizētos gan darba tirgū, gan perso­niskajā dzīvē, sabiedrībai kopumā un katram indivīdam atsevišķi ir nepieciešams mācīties. Mācīšanās notiek visa mūža garumā un plašumā (darbavietās, mājās, sabiedriskās dzīves apstākļos).
Mācīšanās raksturo ne tikai indivīdu, bet arī sabiedrību, ietekmējot tās attīstību un progresu.
UNESCO pasaules izglītības forumā Dakārā 2000. gada aprīlī tika noteikti galvenie izglītības mērķi ikvienam pilsonim un „sabiedrībai, kas mācās”. Par šīm lietām tiek runāts arī Eiropas Komisijas dokumentā „Mūžizglītības memorands” (2000), kas tika apspriests Latvijas sabiedrībā, un tā rezultātā sagatavots gala ziņojums Eiropas Komisijai Briselē, īpaši akcentējama ir Memoranda ideja: Eiropas lielākā vērtība ir cilvēks, tāpēc priekš­plānā izvirzās uzdevums palielināt investīcijas cilvēkresursos, nevis institūcijās.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация