Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:564207
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

1.biļete
1.Sportistu taktiskās sagatavošanas uzdevumi, ņemot vērā sava sporta veida specifiku.
"Taktika ir darbibas plāns, kā realizēt stratēģiskos mērķus.
Taktika sportā - māksla uzvarēt, sportiskās cīņas vadīšanas māksla, darbibas procesa ietekmēšana. Taktiskā sagatavošana ir tādu zināšanu, prasmju un iemaņu apgūšana, kas, ņemot vērā specifiskos nosacījumus, nodrošina sekmīgu sportisko cīņu - pedagoģ.process.
Taktiskais plāns:
- sportistu tehniskās, psiholoģiskās un fiziskās sagatavotības līmenis, salīdzinot ar gaidāmo pretinieku;
- informācija par pretinieku, tā spēles stilu, spēlētājiem;
- ziņas par sacensību norises apstākļiem;
- izvēlētā uzbrukuma vai aizsardzības taktika;
- individuālā, grupas un komandas taktika.
Izvēlētās taktikas realizācija:
- priekšstata radīšana par gaidāmo cīņu;
- sacensību cīņas vadīšanas stila variēšana;
- izšķirošu, laikus pieņemtu lēmumu realizēšana, ņemot vērā konkrētos sacensību apstākļus.
Florbolā - uzbrukuma vai aizsardzības taktika, atkarībā no tā izvēlas kādā veidā notiks spēlētāju pārvietošanās laukumā, bumbiņas izspēles pamatstāvokļi 1:2:2; 2:1:2. Aizsardzības taktika vairākums, mazākums."

2.Treniņa procesa plānošanas veidi.
"Plānojot treniņu darbu, jāievēro galvenās prasības, kas nosaka mācīšanas un audzināšanas procesa organizāciju,
uzbūvi, saturu un metodes. Prasību izpilde nodrošina procesa efektivitāti:
- didaktiskais princips (apzinīguma princips);
- audzēkņi jāmudina analizēt savu darbu;
- iniciatīva, patstāvība, radoša pieeja;
- sistemātiskuma princips (slodzes un atpūtas optimāla secība);
- prasību pakāpeniskas paaugstināšanas princips (lineāri, trepīte, viļņi);
- uzskatāmības princips;
- pieejamība;
- cikliskuma princips (monocikls, mikrocikls, mezocikls, makrocikls).
Treniņa procesa plānošana ir treniņa procesa konkritizešana dažādiem laika posmiem. Plāna uzdevums – ar visām iespējamām metodēm un līdzekļiem palīdzēt sportistam sasniegt augstu sagatavošanās līmeni. Plānam jābūt mērķtiecīgam, perspektīvam, zinātniskam, objektīvam, reālam, pamatotam, konkrētam. Ir jāizstrādā:
1. perspektīvai treniņa plāns, kas jāizstrādā vairākiem gadiem, lai pareizi organizētu jauno sportistu treniņa procesu. Kā liecina prakse labu futbolistu sagatavošanai nepieciešams vairāku gadu ilgs sistemātisks, neatlaidīgs
treniņa darbs, kas vel nebeidzās 18 – 19 gadu
vecumā. Šiem sportistiem nepieciešams vel 2 – 3 gadi, lai iegūtu futbola
pieredzi, paaugstinātu fizisko sagatavotību, pilnveidotu tehnisko un taktisko
meistarību;
2. treniņa gada plāns – gada plānā uzrāda tikai galvenos
uzdevumus jauno sportistu sagatavotībai un sagatavošanas, sacensību un
pārejas perioda izpildei; 3. treniņa plāns pa periodiem – visu treniņa gada
ciklu pieņemts dalīt trīs periodos: a. sagatavošanās (vispārējā un speciālā);
b. sacensību; c. pirmsacensību un galveno sacensību;
d. pārejas perioda."

3.Galvenās vadlīnijas izglītībai 21.gs. (mācīties zināt, mācīties darīt, mācīties dzīvot kopā, mācīties būt). Treniņu procesa didaktisko uzdevumu raksturojums.
"Pedagoģija - zinātne par audzināšanu.
Didaktika - zinātne par mācību procesu, māksla mācīt.
Didaktiskie uzdevumi:
- izglītot (mācīt, pilnveidot, atkārtot, pārbaudīt);
- attīstīt (biomotorās spējas, kognitīvos procesus;
- audzināt (sekmēt vispusīgas personības attīstības dinamiku, vērtību un attieksmju sistēma, gribas īpašības).
Didaktiskie principi, kā vadīt mācību procesu, lai bērns mācītos ar prieku:
- māc.procesa kompleksums un mērķtiecīgums;
- zinātniskums un saprotamība;
- sistemātiskums un pēctecība;
- uzdevumu saistība ar dzīvi;
- uzskatāmība;
- apzinīgums un aktivitāte;
- zināšanu noturīgums un pamatīgums;
- pozitīvs emocionālais fons;
- mācībām nepieciešamie nosacījumi.
Izglītības politikas mērķis Latvijā ir piedalīšanās kvalificētas, vispārējas un profesionālas izglītības veicināšanā ES dalībvalstīs. Starptautiskās komisijas par izglītību ziņojumā ""Mācīšanās ir zelts"" UNESCO eksperti 21.gs. izglītībai izvirza četrus balstus:
- mācīties zināt;
- mācīties darīt;
- mācīties dzīvot kopā;
- mācīties būt.
21.gs.sākumā tika formulēts vēl arī 5.balsts ""Mācīties izvēlēties""
paaugstinātas spriedzes apstākļos.
Tas viss ir cieši saistīts ar trenera kompetencēm: (komunikācijas,
organizatoriskā, psihol., pedag., didakt., emocionālā)."


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация