6. Uzdevumi:
• Attīstīt laika uztveri,redzes,dzirdes,kustību-jēdziena izpratne,iepazīstinot ar pulksteni.
• Sniegt zināšanas par pulksteni kā galveno laika skaitītāju cilvēka dzīvē.
• Rosināt salīdzināt un grupēt pulksteņus pēc izskata.
• Pilnveidot laika uztveri pamatojoties uz novēroto apkārtnē un izjūtām.
• Noskaidrot, kā jārūpējās par pulksteņiem.
• Apgūt jaunos vārdus:
- ceijeri-rāda ciparus pulkstenī;
- zobrati-darbina pulksteni;
- laikrādis-pulkstenis;
- pendele-skaita minūtes.
• Izveidot savu smilšu pulksteni.
• Iepazīt saules pulksteņa darbību dabā.
6.1. Uzdevumu realizācija (bērnu darbības):
• Bērni pēta, izzin;
• Iesaistās jautājumu atbildēšanā un uzdošanā;
• Praktiskā darbība.
6.2. Metodes:
• Ieinteresēšana;
• Vērojumi;
• Nodarbība;
• Rotaļas;
• Refleksija.
…