Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:581902
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  PUSAUDŽU PSIHOLOĢISKĀ IDENTIFIKĀCIJA    5
2.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS UN TĀ IETEKME PERSONĪBAS ATTĪSTĪBĀ    9
3.  MĀCĪŠANĀS STILA LOMA    15
4.  APTAUJA PAR PUSAUDŽU ATTIEKSMI PRET IZGLĪTĪBAS IESTĀDI UN MĀCĪBU PRIEKŠMETU PASNIEGŠANU    18
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
Фрагмент работы

Demokrātiskas sabiedrības izglītības mērķis ir sekmēt katra indivīda attīstību. Kā viens no didaktikas pamatprincipiem ir sistemātiskuma princips, kas prasa izprast un projektēt izglītošanos kā veselumu, lai tādējādi mācību un audzināšanas procesā cilvēks varētu izveidot kopsakarīgu pasaules redzējumu un skaidri apzināt savu vietu un lomu sabiedrībā. Tā kā sabiedrības attīstība visās jomās ir dinamiska, tad īpaši aktuālas ir radošas zināšanas un prasmes.
Mērķu un motīvu vienotība personībai, kas apzinājusi savu ceļu var aizņemt visu apzināto dzīvi, līdz ar to caur dzīvi novelkot mērķa taisni, kas var novirzīties atkarībā no mērķu pielietojamības konkrētos dzīves apstākļos un atkarībā no pašas personības izmaiņām, bet tomēr saglabājot vienotu dzīves līniju – ģenerālo mērķu līniju.
Ņemot vērā iepriekš izklāstīto ,to pilnībā var pielīdzinātu uz pusaudzi ,kurš mācās pamatskolā
Pusaudzi pavada trauksmainība, neskaidrība par savu vietu dzīvē un starp cilvēkiem sabiedrībā, viņš meklē ar ko identificēties. Pusaudžu vecums ir laiks, kad formējas „Es” tēla fiziskais veidols – parādās pastiprināta interese par savu ārieni, sāk veidoties pašcieņa, paaugstinās pretenziju līmenis un tai pat laikā rodas mācību motivācijas trūkums.
Pieaugot pretenziju līmenim, pusaudzim ir vajadzība sevi iztēloties nākotnē par „lielu” cilvēku, viņš var pat detaļās ļoti spilgti priekšstatīt savu nākamo sabiedrisko stāvokli, bet nedomā par to, kas būtu darāms, lai to sasniegtu. Pusaudzis ir orientēts uz rezultātu un nevis uz attīstības procesu.
Šo apgalvojumu pamato pašreizējā situācija izglītības jomā ,proti, nesekmības problēma. Pēdējos gadus strauji pieaug skolēnu nesekmības līmenis ,kas zināmā mērā saistīts ar motivācijas trūkumu. Nesekmības palielināšanos, motivācijas trūkums un pusaudža vecuma pieņemto lēmumu būtiskā ietekme uz turpmākās dzīves sasniegumiem bija par pamatu zinātniski pētnieciskā darba tēmas izvēlei.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1158421
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация