Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:582881
 
Оценка:
Опубликованно: 14.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  RPIVA norīkojums prakses veikšanai    1
2.  Prakses kalendārais plāns    1
3.  Prakses uzdevumu izklāsts    2
3.1.  Ētikas stunda 7. klase (2 stundas)    2
3.2.  Ekonomikas stunda 8. klase    6
3.3.  Veselības mācība stunda 8.klase    10
3.4.  Ētikas stunda 6. klase    19
3.5.  Veselības mācības stunda 6.klase    26
3.6.  Dabaszinības stunda 4. klase    29
4.  Mācību stundu pašanalīze    35
4.1.  Ētikas stundas pašanalīze ( 2 stundas)    35
4.2.  Ekonomikas stundas pašanalīze    37
4.3.  Ētikas stundas pašanalīze    39
4.4.  Veselības mācības stundas pašanalīze    42
5.  Secinājumi    44
6.  „Es - sociālo zinību skolotājs”    46
7.  Prakses skolas vērtējumi    46
Фрагмент работы

Kvalifikācijas praksi veicu ..... vidusskolā. Prakses mērķis bija pilnveidot topošo pedagogu profesionālo kompetenci pedagoģiskajā darbā vispārizglītojošajās skolās sociālajās zinībās. Viennozimīgi varu teikt, ka mērķa sasniegšanai man ļoti palīdzēja iegūtās teoretiskās zināšanas mūsu akadēmijā, ka arī pasniedzēju dalīšanās ar viņu personīgo interesanto pieredzi.
Pirmajās prakses dienā es tikos ar skolas vadību, un “Sociālo zinību” priekšmeta skolotājām, iepazīnos ar skolas iekšējās kārtības un darba drošības noteikumiem; vienojāmies par klasēm, kurās vadīšu Sociālo zinību priekšmetu stundas un vērošu iepriekšminētā priekšmeta stundas dažādās klasēs. Kā arī konsultējos ar “Sociālo zinību” priekšmeta skolotājām kā sastāda individuālo kalendāro plānu prakses darbam , visam prakses periodam. Stundu metodiskos materiālus iepriekš saskaņoju ar skolotāju – konsultantu.
Prakses laikā es aktīvi un atbildīgi iesaistījos pedagoģiskajā darbā savas kompetences ietvaros. Vēroju un vadīju sociālo zinību mācību stundas vispārizglītojošajā skolā. Pilnveidoju prasmi plānot un patstāvīgi sagatavot metodiskos materiālus atbilstoši skolēnu sagatavotības līmenim, mācību priekšmeta obligātajam saturam.
Plānojot un vadot šos 7 sociālo zinību mācību stundas, pamatojos uz mācību teorētiskajām nostādnēm un ņēmu vērā konkrēto mācību priekšmetu standartus un programmas, kas atbilst šo skolēnu vecumam, un zināšanu, prasmju un iemaņu attīstības pakāpei. Gatavojot stundas, galvenokārt vadījos skolēnu interesēs. Veidoju stundas tā, lai skolēniem būtu interesanti un darbā iesaistītos visi klasē esošie skolēni, centos pieturēties pie mācību satura pedagoģiskajiem nosacījumiem, katru stundu centījos plānot tā:
lai skolēniem pēc iespējas vairāk tiktu aktivizēti visi intelektuālie (psihiskie) procesi – domāšana, iztēle, uztvere, uzmanība, atmiņa;
lai mācīšanās būtu kā komunikatīva darbība, skolēniem radīju iespēju izteikt savu viedokli, domas un uzklausīt cita domas, salīdzināt tās ar savām un izdarīt secinājumus;
lai tiktu apmierināta skolēnu vajadzība pēc jaunas pieredzes un pasaules izzināšanas, radīju iespēju pašam nonākt pie problēmas risinājuma ar pētīšanas, novērošanas, atklājuma, salīdzināšanas, analīzes un secinājuma izdarīšanas palīdzību;
lai tiktu apmierināta skolēnu vajadzība pēc uzslavas un atzinības, izteicu pozitīvu vērtējumu un radīju iespēju to dzirdēt arī no klasesbiedru puses.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация