Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:589532
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Kompetenču pieeja, tās raksturojums    5
1.1.  Jēdziens kompetence    5
1.2.  Kompetences izglītības mērķis    6
1.2.1.  Pirmskolā    6
1.2.2.  Pamatizglītībā    6
1.2.3.  Vidusskolā    7
1.3.  Redzējums par skolēnu    8
2.  Eiropas izglītības sistēmu pieredze (Igaunija, Somija)    9
2.1.  Igaunijas pieredze izglītībā    9
2.2.  Somijas pieredze izglītībā    10
3.  Izglītības sistēmas attīstība Latvijā    11
3.1.  Izglītības sistēmas attīstība    11
3.2.  Pirmie latviešu tautības pedagogi    12
3.2.1.  Atis Kronvalds    12
3.2.2.  Jānis Greste    13
3.3.  Izglītība brīvvalsts laikā    13
3.4.  Izglītība padomju varas gados līdz mūsdienām    14
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Фрагмент работы

20.gs. 90. gados latviešu vēsturniekiem visai nozīmīgi bija jaunākās paaudzes trimdas vēsturnieku E. Andersona, A. Ezergaiļa, K. Kangera darbi, kā arī A. Plakana centieni veidot “tiltu” starp ASV un Latvijas vēsturniekiem. 90. gados ievērību guva tolaik jaunās un vidējās paaudzes zinātnieki, kuri aktīvi iesaistījās vēstures pārvērtēšanā, un daudziem no viņiem vēlāk bija nopietna ietekme uz nozares attīstību arī kā zinātnes administratoriem. Tomēr visumā paaudžu maiņa ir notikusi samērā pakāpeniski. Būtisku ietekmi uz nozares attīstību kopš neatkarības atgūšanas atstājuši kā vecākās paaudzes, tā arī vidējās un jaunākās paaudzes zinātnieki.
Viens no virsmēķiem 2020. gadam ir “kvalitatīva un iekļaujoša izglītība personības attīstībai, cilvēku labklājībai un ilgspējīgai valsts izaugsmei”. Vīzija par kvalitatīvu un iekļaujošu izglītību 2020. gadā ir kā organiska mūsu ikdienas sastāvdaļa, kas ir apzināta izvēle un vaļasprieks, nevis slogs un vilšanās. Zināt un prast, ātrāk un precīzāk mācīties un studēt kopā neatkarīgi no sociālā, ekonomiskā un veselības stāvokļa. ( Izglītības un Zinātnes minitrija, 2013).
Pēc mērķu un vīziju izvirzīšanas vispārējā izglītība, profesionālā izglītība un augstākā izglītība Latvijā 2020. gadā būs ar radošu domāšanu, svešvalodu attīstību, ģeogrāfiski un sociālekonomiski pieejama, jauniešu karjeras izvēli atbalstoša, godīgu atalgojumu nodrošinoša, efektīvi pārvaldīta, modulāri strukturēta, optimāli pieejama un starptautiski konkurētspējīga. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1379376
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация