Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:627886
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Studenta veiktās darbības pārskats (audzinātājdarbība)    3
2.  Audzinātājdarbības stundas plāns un norises konspekts    6
3.  Ārpuklases pasākuma scenārijs un norises konspekts    8
4.  Studenta prakses “Skolotāja prakse II” pašizvērtējums (audzinātājdarbība)    10
5.  Studenta veiktās darbības pārskats vizuālās mākslas priekšmetā    11
6.  Stundu plāni vizuālajā mākslā    20
7.  Atskaite par 2 patstāvīgi vadītajām (atskaites) stundām    28
8.  Prakses pašnovērtējums    30
Фрагмент работы

8. Prakses pašnovērtējums
Sadarbība ar prakses vadītāju, mentoru skolā bija ļoti laba. Vizuālās mākslas skolotāja bija atsaucīga dažādām netradicionālām idejām un uzdevumiem, kurus piedāvāju. Bija arī morāls atbalsts, īpaši pirmajās manis vadītajās stundās. Viņa palīdzēja ar skolēnu apsaukšanu, ja, piemēram, radās, tika novērotas kādas uzvedības problēmas.
Mana sadarbība kā skolotājai ar skolēniem bija apmierinoša – es, kā vien varēju, centos skolēnus iesaistīt darbībā, taču attieksmes no viņiem bija dažādas - bija skolēni, kas ar lielu azartu un prieku pildīja manis uzdotos mācību uzdevumus, un bija arī tādi, kas neparko nevēlējās darīt jebko, kas saistīts ar vizuālo mākslu. Skolēni man uzticējās, ņēma vērā manus ieteikumus un lūdza padomus.
Prakses laikā, kā vissvarīgāko, iemācījos sadarbību ar skolēniem, veidojot uzdevumus, balstoties uz viņu interesēm. Īpaši to novēroju tieši piemeklējot uzdevumu sporta novirziena klasei – tas prieks, ar kādu skolēni pildīja mācību uzdevumu, jo piedāvāju viņiem veidot darbus, kuru tematikā bija sportisti, ir neaprakstāms.
Kā priekšmeta skolotājs prakses laikā biju gandarīta par skolēnu darbiem, kas bija tiešām orģināli, pārdomāti un veidoti ar lielu rūpību, daudz arī nozīmēja apziņa, ka skolēniem varu palīdzēt, ja viņiem radušās kādas problēmas darba izpildes laikā.
Visgrūtākais prakses laikā bija tas, ka skolā nav vizuālās mākslas kabineta, kā arī skola nenodrošina pilnīgi nekādus materiālus, pat lapas skolēniem jāņem pašiem – bieži uz stundu skolēniem vispār nekā nebija līdzi. Tā dēļ centos nodrošināt lielu daļu materiālu pati, taču, ja skolēni neviens nav neko paņēmuši līdzi, ir grūti nodrošināt pilnvērtīgu darbu mācību stundas laikā. Grūtības bija arī ar dažu skolēnu attieksmi gan pret vizuālo mākslu kā tādu, gan mani kā skolotāju.
Manuprāt, man kā priekšmeta skolotājai vajadzētu pilnveidot savas prasmes tieši pieturēties pie plāna stundas laikā un pilnveidot, kā arī izmantot dažādākas pielietotās mācību metodes.
Šī prakse manu attieksmi pret skolotāja darbu īpaši neizmainīja. Sapratu, ka visiem skolēniem izdabāt nevar un nav nemaz nepieciešams. Skolēniem nav īpaši liela respekta pret skolotāju, īpaši vizuālās mākslas, tas atklājās gan stundas laikā veicot uzdevumus (vai tos vispar neveicot), gan neievērojot darba izpildes termiņus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация