Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:651605
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
1.  Sociālās zinības jauns mācību priekšmets pamatskolā    3
1.1.  Sociālo zinību būtība    5
1.2.  Sociālo zinību mācību priekšmeta standarts    8
1.3.  Integrēta pieeja sociālajām zinībām    9
2.  Mācību integrācijas pamatprincipi    11
2.1.  Integrēto mācību teorētiskā būtība    12
2.2.  Integrācijas veidi    15
3.  Mācību metodes un paņēmieni    19
3.1.  Integrētie mācību modeļi sociālajās zinībās    21
3.2.  Mācību metodes un paņēmieni integrētajās sociālo zinību stundās    26
4.  Mācību metožu un paņēmienu izmantošana sociālo zinību mācību priekšmeta integrācijas realizācijā    38
4.1.  Sociālo zinību kā mācību priekšmeta ieviešanas ieguvumi un problēmas    48
  Secinājumi    52
  Izmantotā literatūra un avoti    54
1.pielikums.  Anketa skolotājiem – mācību metožu un paņēmienu izmantošana    56
2.pielikums.  Anketa skolēniem – sociālo zinību stundas    57
3.pielikums.  Intervijas jautājumi skolotājiem    59
Фрагмент работы

Pētījuma mērķis – noskaidrot ar kādām mācību metodēm un paņēmieniem veiksmīgāk realizēt integrēto pieeju sociālo zinību stundās.
Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 8 apakšnodaļām, secinājumiem un 3 pielikumiem. Darbā ievietota viena tabula un 9 attēli.
Pirmajā nodaļā autors atklāj sociālo zinību būtību. To, ka sociālās zinības ir integrēts mācību priekšmets, kas ietver sevī ētisko, pilsonisko, ekonomisko un veselības izglītību.
Otrajā nodaļā autors pievēršas pašam integrācijas procesam un izdala trīs integrēšanas veidus. Ir satura integrācija, prasmju integrācija un satura un prasmju integrācija.
Trešajā nodaļā autors apskata mācību metodes un paņēmienus un noskaidro, kuras mācību metodes un paņēmieni labāk izmantojami integrēto sociālo zināšanu mācīšanā.
Ceturtajā nodaļā autors veic pētījumu, kurā ar anketēšanas un intervēšanas palīdzību noskaidro ar kādām mācību metodēm un paņēmieniem veiksmīgāk pielietot integrēto pieeju sociālās zinībās un kā sociālās zinības vēlas apgūt skolēni. Pētījuma rezultātā autors noskaidro arī ieguvumus un problēmas no sociālo zinību kā mācību priekšmeta ieviešanas skolās. Nodaļas beigās autors secina, ka skolēni labprāt apmeklē sociālo zinību stundas un ka skolēniem ir vēlme aktīvi iesaistīties un darboties.
Noslēgumā autors secina, ka, mainoties laikam, mainās sabiedrības normas un vērtības. Tas ietekmē visas dzīves jomas, arī izglītību.
Lai neapjuktu un nepazustu šajā izmaiņu laikmetā, nepieciešams veidot likumsakarības starp notiekošajiem procesiem. Integrētā pieeja mācībām un interaktīvo metožu un paņēmienu izmantošana mācību procesā ir lieliska iespēja, kā panākt to, lai skolēni mācītos dzīvei, nevis vērtējuma dēļ. Skolotāju uzdevums ir palīdzēt sasniegt šo mērķi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация