Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
  • "Jaunās pedagoģijas" pārstāvju pedagoģiskās atziņas un to pielietošanas iespējas mūsdienu sākumskolas pedagoga darbībā

     

    Реферат11 Педагогика

3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:654494
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.06.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  „JAUNĀS PEDAGOĢIJAS” PĀRSTĀVJU PEDAGOĢISKĀS ATZIŅAS    5
1.1.  Brīvās audzināšanas, Eksperimentālās un Funkcionālās pedagoģijas atziņas    6
1.2.  „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju Latvijā-jaunlatviešu atziņas    7
1.3.  „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju Latvijā-Jaunās strāvas darbinieku atziņas    9
2.  SĀKUMSKOLAS PEDAGOGA DARBĪBA MŪSDIENĀS    11
3.  PEDAGOĢISKO ATZIŅU PIELIETOJAMĪBA SĀKUMSKOLAS PEDAGOGA DARBĀ    13
  Nobeigums    15
  Bibliogrāfija    16
  Pielikumi    17
Фрагмент работы

Nobeigums
Rakstot referātu tika pētīta literatūra, interneta resursos un datu bāzēs informācija par „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģiskajām atziņām, lai noskaidrotu to pielietojamības iespējas sākumskolas pedagoga darbībā. Tika pētīta datubāzē ebscohost.com pieejamā informācija par šo tēmu, profesora Žukova grāmata „Pedagoģijas vēsture, Pamatkurss”, divas Antoloģijas „Pedagoģiskā doma Latvijā līdz 1890.gadam” un „Pedagoģiskā doma Latvijā no 1890.g. līdz 1940.g.”, tā rezultātā tika noskaidrots, ka „Jaunās pedagoģijas” galvenais uzdevums bija sekmēt bērna paša „ES” apzināšanos, dzīves apstākļu, kur viņam būs jārealizē savi mērķi un vēlmes, izpratni. Jauno pedagogu atziņu pamatā bija bērna dabas iepazīšana, pedagoģisko problēmu pamatā bija bērna izzināšana.
Tika pētīta literatūra, informācija interneta resursos par sākumskolas pedagoga darbību mūsdienās, lai varētu izprast vai „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģiskās atziņas ir pielietojamas šajā darbā. Pētīju Izglītības un zinātnes ministrijas 2009.gada 18.oktobra rīkojumu Nr.425 un LR Izglītības likuma, VI nodaļu, tā rezultātā tika noskaidroti , pedagoga darba pienākumi, īpašie faktori, kas raksturo darba vidi, specifiskās prasmes profesijā.
Tika izveidota anketa un anketēti topošie sākumskolas pedagogi par „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģisko atziņu pielietošanas iespējas mūsdienu sākumskolas pedagoga darbībā. Anketēšanas rezultātā tika noskaidrots, ka topošie skolotāji ir informēti par to, kas ir „atziņas”, vairāk nekā puse no viņiem jau tagad savā dzīvē vadās pēc konkrētām viņu izvēlētām atziņām un visi aptaujātie pedagoģiskās atziņas uzskata par vērtīgam un veiksmīgām.
Tika apkopoti un analizēti visi dati- gan teorētiskie materiāli, gan anketēšana, lai noskaidrotu „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģisko atziņu pielietojamību sākumskolas pedagoga darbā. Teorētisko materiālu un anketēšanas rezultātā tika noskaidrots, ka „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģiskās atziņas ir pielietojamas sākumskolas pedagoga darbā.
Līdz ar to pētījumam izvirzītais mērķis tika sasniegts un uzdevumi izpildīti.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1354574
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация