Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:669250
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  2-3 gadus vecu bērnu fiziskās un psihiskās attīstības raksturojums    5
1.1.  Pirkstiņu rotaļas – folkloras un bērnu literatūras analīze    9
  Pirkstiņu rotaļu izmantošanas 2-3 gadus vecu bērnu aktivitātes veicināšanai psihofizioloģiskais pamatojums    12
2.1.  Kustību nozīme bērna psihes attīstībā    12
  Rokas kustību ietekme uz bērna runas attīstību    15
  Pirkstiņu rotaļu izmantošana bērnu aktivitātes un attīstības sekmēšanai    17
3.1.  Pirkstiņu rotaļu darbību izmantošana bērnu runas attīstībā pirmā jaunākā grupā    20
3.2.  Pirkstiņrotaļu aprobācija pirmajā jaunākajā grupā    22
3.3  Pirkstiņrotaļu izmantošana pedagoģiskā procesā    29
3.4.  Eksperimentālās grupas attīstības novērošana    41
  Secinājumi    53
  Izmantotie avoti un literatūra    57
  Pielikumi    59
Фрагмент работы

Pirmsskolas vecuma bērna raksturojums dažādās teorijās ir atšķirīgs. Plašāk izmantotas pedagoģijā un psiholoģijā ir Ē. Eriksona, Ž. Piažē, A. Zaporožeca, Ļ.Vigotska, D.Elkoņina atziņas. Lai pirmsskolas vecuma bērnu attīstības procesu pilnībā izpratsu, jāņem vērā arī fiziskā nobriešana un fizioloģiskās norises orghanismā. Tāda informācija atrodama A. Valtnera, G. Svences un I. Puškareva darbos.
Trīs gadu vecumā bērna fiziskā un fizioloģiskā attīstība vairs nenotiek tik strauji, kā tas novērojums pirmajos divos dzīves gados, kad strauji pieaug ķermeņa masa, attīstās dažādu orgānu sistēmas un pilnveidojas to funkcijas, bērns apgūst tādas pamatprasmes kā staigāšana un runa. Trīs gadu vecumā bērns straujāk stiepjas garumā nekā pieņemas svarā, tāpēc augums kļūst slaidāks (Valtneris, 2001. 149)
Trīs gadus vecs bērns jau veikli pārvietojas, saprot apkārtējo runu un pats runā, izmantojot diezgan plašu vārdu krājumu. Šajā periodā raksturīga liela kustību aktivitāte, tomēr kustību precizitāte vēl nav pietiekami izkopta, īpaši neveikla ir sīkā muskulatūra. Bērnu muskuļi šajā periodā strauji aug un ir labāk attīstīti nekā bērnu spēja tos kontrolēt. Daudzveidīga darbošanās ar dažādiem priekšmetiem un kustību aktivitāte veicina ne tikai muskulatūras un kustību koordinācijas attīstību, bet arī sekmē bērna vispārējo attīstību, nostiprina veselību.
Savukārt rokas sīkās motorikas treniņš veicina bērna runas un valodas attīstību, sekmē domāšanas un iztēles pilnveidošanos. Sīkās motorikas attīstība palīdz bērnam agri apgūt prasmi zīmēt, veidot, nodarboties ar daudzveidīgu radošo darbību.
Trīs gadu vecumā bērniem aizvien vairāk parādās nepieciešamība pēc savstarpējas saskarsmes un komunikācijas, kopīgas darbības. Ja līdz 3 gadiem bērni vairāk ir aizņemti ar rotaļām vienatnē un drīzāk rotaļājas blakus citiem nekā kopā ar viņiem, tad trīs gadu vecumā pamazām rodas interese un vēlme rotaļāties kopā ar citiem bērniem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация