Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:671281
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.06.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Kas sagādāja grūtības:
Bērnu konfliktsituācijas dažreiz man sagādāja grūtības. Dažreiz nomierināju bērnus. Dāžreiz rosināju bērnus pašus tikt galā ar situāciju, nepiespiežoti piedāvāju problēmas risinājumu. Mudināju bērnus padomāt, kā jūtas cits kad viņu abižo. Bērniem ļauju iepazīt viņu emocijas. Piemēram, ja bērns ir dusmīgs, necenšos viņu nekavējoties uzjautrināt, vai nomierināt. Bet skaidroju: “Tu esi dusmīgs, tu drīksti dusmoties, tikai nedari pāri citiem, varbūt vēlies pabūt viens un paspēlēt kādu spēli? Tad piedāvāju bērnam iet patstāvīgi un izvēlēties interešu centru. Tā nav izteikti izolējoša vide, bet tomēr bērns ir nostāk no parējiem grupas bērniem un tā var tikt galā ar savām emocijām ātrāk un veiksmīgāk. „Vecumā no 2 līdz 3 gadiem bērns sāk apzināties sevi kā autonomu personu, jo ir apjautis savu ES, taču bērnam ir jāmācās kontrolēt savas emocijas, jo viņš bieži dusmojas. Bērns daudz ko nevar pateikt, jo nav vēl pietiekamas runas prasmes. Veidojas iekšēja spriedze, kas viegli pāriet dusmās. Šajā vecumā bērna dusmas ir viena no vecumposma īpatnībām.” ( Golubina, 2007, 181) Lai atrisinātu konfliktsituācijas, ir jāskatās uz to daudzpusīgi, izvērtējot visus apstākļus, bērnu emocionālo stāvokli, rakstura īpašības u.c. Analizēt konkrētu problēmsituāciju no visiem rakursiem, lai maksimāli pareizi rīkoties.

Nepieciešamie uzlabojumi:
Prakses vietā bieži nacās nomerināt raudošos bērnus. Bērnu vecumposms ir no 1.6 līdz 3 gadiem. Daudzi bērni neilgu laiku atpakaļ uzsāka bērnudārza gaitas un vēl ilgst adaptācijas periods. Es uzskatu ka šiem bērniem ir jāvelta vairāk uzmanības, bet grupas pedagogam nav daudz laika, jo bērnu ir daudz. Es centos pārslegt bērnu uzmanību no raudāšanas un no atvadīšanas ar vecākiem. Piedavāju bērniem dažādas rotaļas. Bet ar papildu uzmanību jābūt ļoti uzmanīgiem, bērns var pieķerties pie viena pedagoga un pēc tam nereāģēt vai atkāl raudāt kad atnāks cits pedagogs, tāpēc centos nepārspīlēt.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация