Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:673511
 
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Prakses vērtējums/raksturojums    3
  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    4
  Pedagoģiskās prakses darbības plāns    5
  PII 2010./2011. mācību gada darba plāna analīze    6
  PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze    8
  Kritēriju izstrāde pirmsskolas vecuma bērnu aktivitātēm un pirmsskolas skolotāju darbības vērošana un saskarsme ar bērniem analīze    10
  Metodiskā kabineta analīze    20
  Metodiskā kabineta vienas iedaļas analīze    22
  Eseja par pirmsskolas iestādes vadītājas darbu    24
  Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei    26
  Ieguldījums metodiskā kabineta materiālu pilnveidē    31
Фрагмент работы

10. Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei
Tēma: „Papīra locīšanas māksla - origami”.
Mērķis: Padziļināt pedagogu zināšanas par papīra locīšanu, to nozīmību uz bērnu attīstību un to izmantošanu nodarbībās.
Uzdevumi:
1. Rosināt pedagogus izmantot papīra locīšanas tehniku rokdarbu nodarbībās;
2. Sniegt informāciju par metodiskā kabinetā izmantojamo literatūru konkrētai tēmai;
3. Daloties pedagogiem pieredzē, iegūt jaunas metodes un paņēmienus papīra locīšanā – origami izmantošanā.

Konsultācijas norises plāns:
1. Teorētiskais izklāsts 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
2. Iepazīstināšana ar literatūru par konkrēto tēmu. 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
3. Iepazīstināšana ar metodiķa izveidotajiem uzskates materiāliem. 5 min. (atbild metodiķis – praktikants).
4. Pedagogu praktiskā darbība. 20 min. (atbild metodiķis -praktikants).
5. Pedagogu ideju uzklausīšana. 10 min. (atbild pedagogi).
6. Priekšlikumi 10 min. (atbild metodiķis – praktikants).

Telpas noformējums: skolotāji sēdēja uz krēsliem pusaplī pretim man un lielajam ekrānam, jo biju Powepointā sagatavojusi nelielu prezentāciju, kas ietvēra gan nelielu ieskatu origami vēsturē, gan uzskates materiālu, kas skolotājiem ļāva vienkāršāk darboties praktiski. Informāciju par origami meklēju gan internetā, gan no bibliotēkas paņemtajās grāmatās. Man bija ieplānots darbs pie galdiem, jo lokot origami ir nepieciešams stingrs pamats, bet metodiķe man apgalvoja, ka galdi man nav vajadzīgi – skolotājas ir plastiskas un spēj pielāgoties dažādiem apstākļiem. Tā nu skolotājas kā stingro pamatu izmantoja grīdu vai nu savu klēpi.
Telpā man bija iekārtota arī īpaša vietiņa, kur es izveidoju origami grāmatu izstādi, ko skolotājas varēja aplūkot. Grāmatas lielākoties ņēmu no Universitātes bibliotēkas, jo metodiskajā kabinetā informācija un grāmatas par origami bija niecīgas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация