Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:685371
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 54 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Aktuāli jautājumi mūsdienu izglītībā    8
1.1.  Folklora-tautas pedagoģijas pamats    10
1.2.  Folklora bērnu audzināšanas un attīstības kontekstā    12
2.  Personības teoriju apskats    18
2.1.  Interešu nozīme personības attīstībā    20
2.2.  Sākumskolas bērnu attīstības raksturojums    22
2.3.  4. klases skolēnu raksturojums    24
3.  Pētījuma metožu apraksts    28
4.  Interaktīvo mācību metožu raksturojums folkloras apguves skatījumā    31
4.1.  Interaktīvās mācību metodes un to mērķi    34
4.2.  Interaktīvās mācību metodes folkloras apguvē    42
5.  Interaktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas latviešu folkloras stundās 4.klasē    44
5.1.  Stundu tematiskais plānojums un izvirzītie mērķi    45
5.2.  Stundu norišu apraksti    46
5.3.  Pētījuma noslēguma kontroldarba analīze un rezumējums    55
5.4.  Projekta darba norises apraksts    56
  Noslēgums    58
  Literatūras saraksts    60
  Pielikumi    62
Фрагмент работы

Tīrā un pirmatnējā veidā folklora reti kur vairs sastopama. Lielākā daļa informācijas par to saglabājusies muzejiskās realitātēs, dainu krājumos, folkloristu savāktajos materiālos. Līdztekus dziļi ētiskiem motīviem latviešu folklorā eksistē arī citi ļoti cilvēka audzināšanas motīvi. Skaidrs, ka jebkuram cilvēkam, jau sākot ar skolu, jādod iespēja atrasties dialogā ar savas tautas mantojumu.
Mūrnieks A. ir teicis: „Skolai jāmāca par patieso, daiļo, labo. Jāsaglabā tās tradīcijas, kuras Latvijas skolās koptas jau pirmajā Latvijas neatkarības laikā. Folkloras apguvei jāatrod sava vieta mācību stundu laikā ’’(Mūrnieks , 1997, 28).
Folklora ir piepildīta ar dzīves pamācībām, gudrībām, ētiskiem, estētiskiem, tikumiskiem motīviem. Ar kādām metodēm mācīt un radīt bērnos lielāku interesi par folkloru, tās mantojumu? Kāpēc vajadzētu pētīt optimālākās metodes folkloras apguvē? Kursīte J. akcentē piecas galvenās folkloras pamatvērtības:
Pirmkārt, tāpēc, ka folklora ir mūsu garīgā bagātība, iespējams pati lielākā.
Otrkārt, mācoties folkloru, mēs labāk sapratīsim, kāpēc šodien esam tādi un ne citādi.
Treškārt, folklora ir mūsu tradīciju tradīcija.
Ceturtkārt, folklorai jāpalīdz pārvarēt mūsu mēmumu, proti, neprasmi izteikties.
Piektkārt, folklora palīdzēs apzināt gan mūsu tautai specifisko, gan arī kopīgo ar citām tautām(Kursīte, 1996, 427).
Šie faktori arī noteica mana maģistra darba tēmas - Interaktīvo mācību metožu izmantošana latviešu folkloras apguvē 4.klasē izvēli.

Maģistra darba mērķis – izpētīt optimālākās mācību metodes folkloras apguvē dzimtās valodas stundās 4.klasē.
Pētījuma objekts – mācību process sākumskolā.
Pētījuma priekšmets – interaktīvo mācību metožu iespējas folkloras apguvē.
Hipotēze – latviešu folkloru 4.klasē iespējams efektīvi apgūt, dažādojot darba organizācijas formas un, ja tiek izmantotas interaktīvās mācību metodes.
Pētījuma uzdevumi:
1. Izstrādāt un aprobēt interaktīvo metožu sistēmu folkloras apguvei 4.klasē.
2. Atklāt zināšanu apguves un skolēnu attieksmes veidošanas iespējas, izmantojot interaktīvās mācību metodes folkloras apguvē 4. klasē.
3. Apkopot un analizēt praksē iegūtos rezultātus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация