Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:696594
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.12.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Motivēšanas teorijas    4
1.1.  Motivēšanas teoriju klasifikācija    4
1.2.  Satura motivēšanas teorijas    5
1.2.1.  A.Maslova vajadzību hierarhijas teorija    5
1.2.2.  K.Alderfera ERG teorija    6
1.3.  Norises motivēšanas teorijas    8
1.3.1.  Gaidu teorija    8
1.3.2.  Mērķu noteikšanas teorija    9
1.3.3.  Taisnīguma teorija    10
1.3.4.  L.Portera un E. Loulera modelis    11
1.4.  Stimulējošās motivēšanas teorija    12
2.  Motivācijas teoriju pielietošana vispārējās izglītības iestādē    13
2.1.  Satura motivēšanas teoriju pielietošana izglītības darbinieku motivēšanā    13
2.2.  Norises motivēšanas teoriju pielietošana vispārējās izglītības iestādē    14
2.2.  Stimulējošās motivēšanas teorijas pielietošana darbinieku motivēšanā vispārējās izglītības iestādē    15
3.  Secinājumi    16
4.  Literatūras un avotu saraksts    17
Фрагмент работы

2.2.Stimulējošās motivēšanas teorijas pielietošana izglītības iestādes darbinieku motivēšanā
Stimulējošās motivēšanas teorijas metodes nedrīkstētu izmantot neapzināti, mehāniski. Ja direktora mērķis ir labvēlīgas situācijas radīšana, lai stimulētu pedagogus un pārējos izglītības iestādes darbiniekus arī nākotnē darboties efektīvi, tad direktors var pielietot dažādas pozitīvās stimulēšanas metodes. Ja mērķis ir pozitīvu rīcību stimulēšana nākotnē, jo ir cerība, ka darbinieka kauna sajūta vairs neatļaus viņam strādāt nolaidīgi un bezatbildīgi, tad tā būs izvairīšanās stimulēšanas metode. Domājot par soda stimulēšanas metožu pielietošanu praksē, direktoram jāizsver, vai tas tiešām ir neizbēgams un sākumā apdomāt, vai izvairīšanās metodes pielietošana nebūtu piemērotāka. Soda stimulēšanas metožu nepamatota lietošana izraisīs nopietnu konfliktsituāciju.

3. Secinājumi
1. Izglītības darbinieku motivēšanai ir liela nozīme izglītības iestādes mērķu sasniegšanā
2. Motivācija ir darbinieka ieinteresētība veikt noteiktu darbu, un motivācijai vienmēr seko rīcība.
3. A.Maslovs secina, ka katrs cilvēks konkrētā momentā atrodas kādā vajadzību hierarhijas līmenī, kas atbilst viņa vajadzību apmierinājumam. (Šmite, A. 2006)
4. Pēc F. Hercberga motivēšanas teorijas higiēnas faktoru klātbūtne mazina iespēju attīstīties neapmierinātībai ar darbu.
5. Ar stimulējošās motivācijas teorijas pielietošanu praksē vadītājam jābūt uzmanīgam, jo nepamatota šo metožu lietošana, var radīt nopietnas konfliktsituācijas un neveicinās motivācijas paaugstināšanos darbiniekam.
6. Lai īstenotu motivāciju izglītības iestādē, direktoram ir jāizzina pedagogu vajadzības, intereses.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация