Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:710594
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Lasītprasmes apguves pirmsskolā pedagoģiski psiholoģiskais pamatojums    5
1.1.  Lasītprasmes apguves jēdziens    5
1.2.  Psiholoģiskās un fiziskās gatavība lasītprasmes apguvei    6
2.  Lasītprasmes apguve kā valodas mācības neatņemama sastāvdaļa pirmsskolas posmā    9
2.1.  Ābeces mācīšanas posms    9
3.  Lasīt mācīšanas pieejas un metodes    13
3.1.  Analītiski sintētiskās skaņu metodes pamatprincipi un būtība    13
3.2.  Veseluma pieeja lasīt mācīšanā    15
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Фрагмент работы

Kursa darba temats :
Lasītprasmes apguve pirmsskolā
Kursa darba mērķis :
Pētīt un salīdzināt teorētisko literatūru par dažādām metodikām un pieejām lasītprasmes mācīšanā dažādos laika posmos Latvijā.
Pētījuma priekšmets:
5-6 gadu vecu bērnu lasītprasmes apguves process.
Pētījuma objekts:
Lasītprasmes apguves procesa ietekme uz 5 - 6 gadu veciem bērniem.
Hipotēze :
Ja, 5 - 6 gadus veci bērni ikdienā izmanto atbilstošas rotaļas, kuras ir cieši saistītas ar valodu, literatūru, burtu apguvi, tad bērni sekmīgāk apgūst lasītprasmes iemaņas un labprāt izmanto tās patstāvīgi.
Uzdevumi :
1.Apkopot un analizēt daudzveidīgās lasītprasmes apguves metodes.
2.Pierādīt lasītprasmes apguves ciešo saikni ar citiem runas darbības veidiem.
3.Veidot priekšstatu par kvalitatīvas lasītprasmes nozīmi bērna personības attīstībā.
Pētīšanas metodes :
Lai varētu izpētīt savu izvēlēto tēmu, izmantoju vairākas pētīšanas
metodes un līdzekļus:
1.Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze.
2.Bērnu novērošana.
3.Datu vākšana, datu atlase, salīdzināšana.
4.Pārrunas ar bērniem, vecākiem.
5.Pedagoģiskais eksperiments.

Pētījumu bāze :
Jeru pamatskolas 5-6 gadīgo bērnu obligātās sagatavošanas skolai grupiņas audzēkņi.
Šādu tematu esmu izvēlējusies savam kursa darbam, jo lasīšanas un rakstīšanas prasmju apguve, manuprāt, ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem pirmsskolas posmā. Uz prasmi lasīt un izprast tekstu balstās viss turpmākais mācību process. Daudzi metodiķi norāda uz šo prasmju nozīmi, piemēram, A.Karule un A.Kauce raksta, ka pareizas, apzinātas un samērā raitas lasītprasmes apguve ir pamats bērnu tālākai mācību darbībai, zināšanu apguvei visos mācību priekšmetos. [5., 52.] Uzskatu, ka vāji apgūtas lasīt un rakstīt prasmes jaunākajā skolas vecumā kavē spēju veiksmīgi apgūt vielu arī turpmākajā mācību procesā. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация