Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:753424
 
Оценка:
Опубликованно: 03.02.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Аннотация    3
  Ievads    5
1.  Intelektuālo spēju raksturojums    7
1.1.  Intelektuālo spēju skaidrojums    7
2.  Bērna muzikālā attīstība    14
2.1.  Muzikālo spēju raksturojums    14
2.2.  Muzikālo spēju veidošanās    15
2.3.  Muzikālo spēju attīstīšanas saturs    17
3.  Bērna muzikālās darbības un intelektuālās attīstības saikne    20
3.1.  Muzikālo aktivitāšu raksturojumi    20
3.2.  Muzikālās un intelektuālās darbības īpatnības vecākajā pirmsskolas vecumposmā    21
3.3.  Muzikālo un intelektuālo spēju veicināšanas iespējas    24
4.  Bērna muzikālās un intelektuālās attīstības veicināšanas iespēju praktiskā izpēte    27
4.1.  Vecāku anketēšanas rezultātu analīze    27
4.2.  Skolotāju anketēšanas rezultātu analīze    31
4.3.  Bērna muzikālās un intelektuālās darbības rotaļā vērojumu un sarunu analīze    34
  Secinājumi    40
  Izmantotā literatūra    41
Фрагмент работы

1. Secinājumi Intelekts ir garīgās spējas , bet intelektuālās spējas nodrošina iespēju ātri un efektīvi apstrādāt informāciju, tādējādi pielāgoties jaunām situācijām.
2. Pieaugušajam svarīgi radīt apstākļus, lai bērns var pilnveidot savas intelektuālās spējas, kas palīdz un ir noderīgas jebkurā dzīves situācijā. Pieaugušais, izmantojot dažādus interesantus paņēmienus, var veicināt bērnu motivāciju mācīties un pilnveidojot savas intelektuālās spējas.
3. Tā kā muzikālās spējas nav iedzimtas, pieaugušajam cilvēkam jārada tādi apstākļi, kuros bērnam radītos emocionālā atsaucība uz muzikālajām darbībām.
4. Muzikālajā darbībā svarīgs faktors ir radošums, jo katra radošā darbība veicina ne tikai muzikālās spējas, bet arī intelektuālo darbību.
5. Katrs bērns ir individuāls, tāpat kā viņa spējas. Lai pieaugušais tās pilnveidotu, svarīgi ir iepazīties ar bērnu vecumposmu īpatnībām kopumā un katra bērnu, lai konstatētu viņa domāšanas un muzikālās attīstības kvalitātes.
6. Pedagogu un vecāku uzdevums ir piedāvāt bērniem dažādas muzikālās aktivitātes, caur kurām var radoši izpausties, pētīt, secināt, analizēt, šādas darbības attīsta intelektuālās spējas.
7. Pedagogu, vecāku viedoklis, kā arī novērojumi pierāda, ka muzikālās aktivitātes ir efektīvs līdzeklis bērnu intelektuālajā attīstībā.
8. Vecākiem ir ļoti svarīgi, lai viņu bērns nodarbojas ar muzikālajām aktivitātēm, tāpēc, ka tās paplašina viņu redzesloku un attīsta fiziski, intelektuāli un muzikāli.
9. Praktiskajā daļā ir pierādīts, ka aktivitāte ir svarīgs komponents bērna attīstībai. Muzikāli aktīvā darbībā bērns ne tikai piepilda sevi emocionāli, bet attīstās arī intelektuāli, kā rezultātā apstiprinās darba ievadā izvirzītā hipotēze.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация