Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:761865
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
I.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
  Individuālais mērķi    3
  Individuālā prakses mērķa realizēšanas plāns    3
  Individuālā prakses mērķa realizācija    3
  Konstruktīvs pašvērtējums    5
II.  Mazbērnu attīstības izpēte    7
  Secinājumi    12
  Konstruktīvs pašvērtējums    13
III.  Bērnu ikdienas aktivitāšu vadība    14
  Galveno darbības veidu raksturojums    14
  Organizēto bērnu darbības apraksts    15
IV.  Grupas attīstošās vides izpēte    25
  Konstruktīvs pašvērtējums    29
V.  Dienasgrāmata    30
VI.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    34
VII.  Literatūras saraksts    36
  Pielikums    37
Фрагмент работы

VI. Konstruktīvs prakses pašvērtējums
Agrīnajā pirmsskolas vecumā bēriem attīstās personības svarīgākās īpašības, kā pašvērtējums, pašcieņa, attīstās saskarsmes prasmes un iemaņas, bērns sāk izprast sociālās lomas, tāpēc arī audzināšanas procesam nepieciešams būt kvalitatīvam. Audzināšanas procesam nepieciešams būt daudzveidīgam un interesantam. Procesam nepieciešams būt jēgpilnam, lai darbošanās sniegtu rezultātus un sekmētu attīstību.
Uzskatu, ka svarīgi, lai audzināšanas process būtu atbilstošs bērnu spējām, interesēm un vajadzībām, jo savādāk nav iespējams panākt sekmīgu zināšanu, prasmju un attieksmju pilnveidošanos. Agrīnajā pirmsskolas vecumā audzināšanas process balstās un bērnu vajadzību apmierināšanas, kuras kā dominējošās ir manipulēšana ar priekšmetiem, un vajadzība pēc saskarsmes ar pieaugušo.
Svarīga ir arī pedagoga spēja regulāri izvērtēt savu darbību, kas izdevies, un kas nē, un novērot bērna sasniegumus.
Atceros, kā pirmās prakses laikā man problēmas sagādāja komunikācija ar prakses vadītāju, biju nedroša savos izteicienos un nepārliecināta par sevi, kas ietekmēja visu manas prakses laiku. Sākoties mazbērnu praksei, sapratu, ka svarīgi ir veidot pozitīvas attiecības ar prakses vadītāju, lai man un apkārtējiem būtu vieglāk strādāt. Uzskatu, ka saskarsme bija ļoti veiksmīga, spēju izteikt savas domas, veikt secinājumus, un kopīgi darboties vienā vidē.
Pateicoties šai pozitīvai saskarsmei, spēju veiksmīgi sevi sagatavot un organizēt darbam, kas atspoguļojās manā veiksmīgā saskarsmē ar bērniem. Izjutu, ka bērni ir atsaucīgi un ieinteresēti, kā arī izpildīja manus norādījumus nodarbību laikā. Uzskatu, ka labi man izdevās, plānot aktivitātes un nodarbības, balstoties uz bērnu spējām, tās nebija bērnam neizprotamas un izraisīja pozitīvas emocijas. Nodarbību laikā saskāros arī nelielām problēmām, kā bērnu izklaidība, bet, manuprāt, veiksmīgi, bez lieliem starpgadījumiem, spēju risināt šīs problēmas. Dažās no nodarbībām, man trūka pieredzes, it īpaši prakses sākumā, kā ar bērniem strādāt, lai viņi izprastu manu vēstījumu. Bet prakses nobeigumā, manas prasmes bija pilnveidojušās, un, vadot nodarbības vai aktivitātes, nebija novērojamas problēmas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация