Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:809945
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
1.  Mācību sasniegumu vērtēšanas raksturojums    6
1.2.  Vērtēšanas formas un principi    9
1.3.  Vērtēšanu ietekmējošie faktori    11
1.4.  Laba vērtētāja raksturojums    13
2.  Mācību sasniegumu vērtēšanas problēmas, un to iespējamie risinājumi    16
2.1.  Mācību sasniegumu objektivitāte, reliabilitāte un validitāte    16
2.2.  Bailes, kuras izraisa skola    17
2.3.  Mācību sasniegumi un motivācija    20
2.4.  Pārbaudes darbu labošana, novērtēšana, atgriezeniskā saite    21
2.5.  Atzīmju sistēmas trūkumi un bezatzīmju sistēmas pozitīvā puse    25
3.  Pētījuma rezultātu apkopojums    27
  Secinājumi    38
  Izmantotā literatūra    39
  Pielikumi    41
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Vērtēšana ir būtiska mācību procesa sastāvdaļa, kuras īstenošanai nepieciešama augsta atbildības sajūta.
2. Liela daļa skolotāju, vērtējot skolnieku, ietekmējas no papildus faktoriem, kā sociālais stāvoklis, izskats vai radniecība, kurām nav nekāda saistība ne ar skolnieka zināšanām, ne viņa spējām.
3. Skolotājs ir augstas atbildības profesija, kas attiecīgi prasa adekvātu un objektīvu izturēšanos attiecībā pret skolniekiem. Skolotāja rokās daļēji ir arī skolnieka nākotnes iespējas, kuras var tik sabojātas neatbilstoši novērtējot.
4. Skolotājam būtu jāapzinās, ka skolnieku mācību sasniegumi nav atkarīgi tikai no skolnieku pašu ieguldījuma mācību procesā, bet arī no stundu kvalitātes un skolotāja attieksmes.
5. Labs skolotājs un labs mācību sasniegumu novērtētājs, strādā pēc G. Werner izstrādātajiem laba novērtētāja principiem.
6. Mācību procesa un pārbaudes darbu laikā, skolotāja pienākums ir radīt drošu darba atmosfēru un vidi.
7. Pēc atzīmes nav iespējams spriest par skolnieka patieso zināšanu līmeni.
8. Mācību procesa uzlabošanai, ir nepieciešama regulāra skolotāja darba novērtēšana, īpaši no skolnieku puses.
9. Jāattīsta jaunu izglītības programmu veidošana, kas paredz objektīvāku skolēnu zināšanu vērtēšanas ieviešanu un pielietošanu praksē.
10. Nepieciešams izstrādāt vienotus pamatprincipus, kas nosaka zināšanu vērtēšanas vadlīnijas.
11. Praktiskā pētījuma rezultāti uzrāda, ka 51% visu aptaujāto, būtu gatavi pāriet uz daļēju mācību sasniegumu vērtēšanu aprakstošā veidā.
12. Praktiskā pētījuma rezultāti uzrāda, ka lielākā daļa aptaujāto respondentu (95%) ir saskārušies ar neobjektīvu mācību sasniegumu novērtēšanu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −51,45 €
Комплект работ Nr. 1323293
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация