Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:818739
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mācīšanās traucējumi    4
1.1.  Mācīšanās traucējumu cēloņi    5
2.  Mācīšanās traucējumu pamata tipi    5
2.1.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms    6
2.2.  Vizuālās uztveres traucējumi    8
2.3.  Valodas signālu apstrādes traucējumi    9
2.4.  Sīko kustību traucējumi    10
  Nobeigums    12
  Literatūras un avotu saraksts    14
Фрагмент работы

Nobeigums
Svarīgi atcerēties, ka visi mācīšanās traucējumu veidi var izpausties ļoti dažādās pakāpēs. Daži traucējumi iespaido sekmes it visos priekšmetos, taču dažreiz trūkumi ir tik niecīgi un specifiski, ka to ietekme parādās pavisam šaurā diapazonā. Svarīgi arī atcerēties, ka mācīšanās traucējumi daļēji sakrīt un var izpausties neskaitāmās kombinācijās. Būtībā ikviens skolēns ar mācīšanās traucējumiem ir patiesi neatkārtojams – tā ir realitāte, kas padara diagnostiku un iejaukšanās pasākumus par īstu spēka pārbaudi.
Tomēr par mācīšanās traucējumu atšķirīgo veidu ilgtermiņa sekām ir iespējams izteikt dažus vispārējus secinājumus. Pirmkārt, visi mācīšanās traucējumi ir paliekoši; lai gan laika gaitā iespējams ievērojams uzlabojums, no tiem nav iespējams pilnīgi atbrīvoties vai tos „izārstēt”. Tādēļ skolēniem ar mācīšanās traucējumiem tāds vai citāds atbalsts nepieciešams visu skolas gadu laikā, lai gan šīs palīdzības apjoms un veids var mainīties.
Pirmajās klasēs palīdzība parasti ietver papildu laika nodrošināšanu un norādījumus, kas nepieciešami lasīšanas, rakstīšanas un rēķināšanas pamatiemaņu apgūšanai. Var sagaidīt, ka skolēni, kuriem ir viegli valodas traucējumi vai vienkārši vizuālās uztveres vai sīko kustību traucējumi, šajā laikā apmierinoši spēs apgūt šīs pamatiemaņas. Ja viņi spēj saglabāt motivāciju un pašpārliecību, tad ātri vien iemācās kompensēt to, kas vēl atlicis no viņu traucējumiem, un vidusskolā viņiem bieži vien nepieciešama tikai niecīga palīdzība.
Vecāki var daudz darīt, lai palīdzētu skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Viens no labākajiem paņēmieniem ir mudināt bērnus runāt un klausīties. Priekšā lasīšana bērniem veicina valodas izpratni, paplašina vārdu krājumu un attīsta iztēli. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация