Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:836749
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  VĀCU KLASISKĀ PERIODA IEVĒROJAMĀKO PĀRSTĀVJU PEDAGOĢISKO ATZIŅU RAKSTUROJUMS    5
1.1.  I.Kanta morāles un tikumības uzskatu nozīme pedagoģijā    5
1.2.  J.Fihtes pedagoģiskie uzskati un to saikne ar apgaismības atziņām    6
1.3.  J.Herbarta pedagoģiskais modelis un tā raksturojums    8
1.4.  F.Frēbela rotaļas nozīme pedagoģijā    10
2.  KĀRĻA DĒĶENA PEDAGOĢISKIE UZSKATI LATVIJĀ 19.GS    12
3.  VĀCU KLASISKĀ PERIODA IEVĒROJAMĀKO PĀRSTĀVJU UN K.DĒĶENA PEDAGOĢISKO UZSKATU DARBĪBAS ASPEKTU SALĪDZINĀŠANA    14
Фрагмент работы

NOSLĒGUMS
Rakstot referātu tika izpētīta literatūra un informācijas avoti, lai noskaidrotu dažādus autoru I.Kanta, J.Fihtes, J. Herbarta, F.Frēbela, K.Dēķena viedokļus par pētāmo problēmu. Pētījuma rezultātā tika salīdzināti I.Kanta, J.Fihtes, J. Herbarta, F.Frēbela, K.Dēķena uzskati un šo mērķi sasniedzu izpildot izvirzītos uzdevumus:
1. Izpētīju un apkopoju, kā arī salīdzināju informāciju par Vācu klasiskā perioda ievērojamākajiem pārstāvjiem (I.Kants, J.Fihte, J. Herbarts, F.Frēbels) un Kārļa Dēķena pedagoģiskos uzskatus Latvijā 19.gs, lai gūtu priekšstatu par 18.gs.un 19.gs. pedagoģiskajiem uzskatiem.
2. Autore veica aptauju un apkopoju rezultātus, lai studentu viedokli par šo atziņu pielietojumu mūsdienās.
Izpildot mērķi un uzdevumus, autore atbildēja uz pētījuma jautājumu: mūsdienās pedagoģijā tiek pielietotas arī metodes, kādas tika pielietotas Vācu klasiskā perioda pārstāvjiem, kā, piemēram, bērnudārza sistēma, kur bērni tiek iesaistīt dažādās nodarbībās, kas attīsta viņu prātus, ko minēja F.Frēbels. Mācību procesam jābūt saistītam ar daudzveidīgām interesēm, skolotāja sniegtā informācija saistās ar jau iepriekš apgūto vielu, jauni priekšstati asociējas ar jau esošajiem, piemēram, lasot grāmatu, minot notikumus no sadzīves utt, šādu apgalvoju izteica J.Herbarts, pēc autores domām arī mūsdienās skolotāji stāstot jaunu vielu, atgādina jau iepriekš mācīto vielu, kas saistās ar jauno tēmu, kā arī salīdzina ar sadzīves notikumiem, kas ļauj viegli un saprotami uztvert informāciju. I. Kants uzskatīja, ka bērnam ir jāmācās likumi, pieklājības un uzvedības normas, labas manieres, prātam jāvalda pār jutekliskām tieksmēm, mūsdienās skolās tiek pasniegts priekšmets ētika, kur bērni mācās, kā pareizi uzvesties, pieklājīgi runāt utt. J.Fihte uzskatīja, ka skolās jāattīsta skolēnu pašpārvalde, jo tā stimulē indivīda un kolektīva savstarpēju pareizu attieksmju izpratni, joprojām mūsdienās skolās tiek rīkota pašpārvalde, kas iesaista jauniešus skolas dzīve, kur viņi var radoši aizpausties, sadarboties un brīvi komunicēt.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация