Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:848352
 
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  PII „Dzirnaviņas” raksturojums    4
  Mācību programmas analīze    5
  Bērna personības attīstības analīze fiziskajā, psihiskajā un sociālajā jomā    7
  Bērnu personības attīstības jomu izpētes rezultāti    8
  Fiziskā attīstības joma    8
  Socialā attīstības joma    9
  Emocionālā attīstības joma    10
  Intelektuālā attīstības joma    11
  Garīgā attīstības joma    12
  Izvirzītie uzdevumi bērna personības attīstību fiziskajā, emocionālajā, garīgajā, psihiskajā un sociālajā jomā    13
  Izstrādāt īstenošanas plānojumu nedēļai    14
  Nedēļas tēma: Kas palīdzēs? (spec. Profesijas, transports)    14
  Nedēļas tēma: Laimīgs un vesels    15
  Atspoguļot vienas dienas izvērstu plānojumu katrai nedēļai    16
  9.01.15. Piektdiena    16
  15.01.15. ceturtdiena    20
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    24
  Pielikums    25
Фрагмент работы

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Strādājot šīs divas nedēļas vecākajā vecuma grupā, nepamanīju kā paskrien laiks. Bērni ir ļoti aktīvi un paši mēģina iekustināt uz dažādām aktivitātēm. Tā kā grupiņā ir pārsvarā zēni, tad bija diezgan grūti viņus pierunāt uz dažādām aktivitātēm, kuras neizraisa lielu troksni, jo mūsdienu bērniem patīk liels tracis un troksnis.
Salīdzinot savu pieredzi ar jaunāko bērnu vecumu, varu secināt, ka lielākie bērni ir daudz aktīvāki, ar lielāku darba pieredzi, spēj ļoti pārsteigt ar savām izdarībām. Strādājot šajā grupiņā nācās izmantot vairākas grāmatas, lai veiksmīgi tiktu galā ar visiem uzdevumiem.
Savā darbā ar bērniem izmantoju pēc iespējas vairāk pozitīvu stimulu, lai aktivizētu bērnu darbību. Bērnu ieinteresēšanai nodarbībā izmantoju pārsteiguma momentus, emocionālos tēlus. Savukārt bērnu motivācijai galvenokārt izmantoju iedrošinājumus, uzmundrinājumus, uzslavas u.c. motivējošus faktorus. Strādājot, visvairāk patīk darboties ar visiem bērniem kopā, reti izmantoju apakšgrupu darbus.
Guvu lielu pieredzi, kā iesaistīt valodas tēmu gandrīz katrā nodarbībā. Katru dienu visādos darbos tika iesaistīts nedēļas burts. Pat rotaļās guvu lielu pieredzi, kā veiksmīgi iesaistīt dažādas skaņas.
Uzskatu, ka katram bērnam ir vajadzīga sava pieeja. Centos arī pievērsties katram bērnam savādāk, lai palīdzētu, izprastu viņu. Strādāt grupiņā, kurā dominē zēnu pārsvars ir diezgan smagi. Puišiem patīk uzspēlēt „kariņu”, vienmēr ir jāspēj noķert īstais brīdis, lai neaizietu par tālu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация