Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:882289
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Sākumskolēnu vecumposma vispārīgs raksturojums    6
1.1.  Fiziskā attīstība    7
1.2.  Kognitīvā attīstība    8
1.3.  Sociālā attīstība    11
2.  Pedagoģiskais projekts sākumskolā    13
2.1.  Projektu darba būtība    13
2.2.  Skolotāja loma projektu darbā    14
2.3.  Projektu darba vērtēšana    15
3.  Empīriskais pētījums    17
  Noslēgums    19
  Bibliogrāfija    20
Фрагмент работы

Noslēgums
Projektu darbs sākumskolā studiju darba mērķi var uzskatīt par sasniegtu, jo izvirzītie uzdevumi tika veiksmīgi izpildīti:
1) Tika izpētīti un analizēti dažādi literatūras avoti par sākumskolas vecumposma vispārīgo raksturojumu. Ir analizēta un apkopota informācija par sākumskolas skolēnu fizisko, kognitīvo un sociālo attīstību.
2) Tika veikta sākumskolas skolotāju anketēšana, kuras laikā tika iegūta informācija par skolotāju darba pieredzi skolā un par skolotāju pieredzi projektu darbu vadīšanā.
3) Tika analizēti, izvērtēti un apkopoti dati, iegūtie anketēšanas laikā. Apkopotie rezultāti tika atspoguļoti diagrammās.
Apkopojot visu teorētisko informāciju un anketēšanā iegūto informāciju par projektu darbiem var izveidot dažus secinājumus:
4) Projekta darba laika skolēnos var audzināt dažādas pozitīvās rakstura īpašības – mērķtiecība, gribasspēks, pacietība, izturība – kuras var būt nepieciešamas skolēnam turpmāk pildot dažādus uzdevumus;
5) Projekta darba laikā sākumskolas skolēnus var iemācīt strādāt grupas darbus, attīstīt skolēnos komunikācijas iemaņas, kā arī iemācīt viņus cienīt citu skolēnu viedokli un idejas;
6) Projekta darbs netiks izdarīts pareizi un rūpīgi, ja skolotājs neieinteresēs skolēnus un nemotivēs tos radoši strādāt projekta darba laikā;
7) Skolotājs ir spējīgs palīdzēt, motivēt un atbalstīt skolēnus projekta darba laikā, kā arī novērst konfliktsituācijas klasē un atbalstīt skolēnu idejas par projekta darba izpildes gaitu;
8) Projekta darba negatīvās puses ir troksnis klasē, laika trūkums darba izpildei, nepieciešamo materiālu un informācijas trūkums. Šos noteikumus skolotājam ir jāapdomā pirma sākas projekta darbs;
9) Skolēni labprāt piedalās projekta darbos, tomēr tas lielākā mērā ir atkarīgs tieši no skolotāja prasmes ieinteresēt, motivēt un palīdzēt skolēniem projekta darbā.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация