Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:884263
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Teorētiskais modelis    6
1.1.  Teorētiskais modelis    6
1.2.  Teorētiskā modeļa analīze    7
1.3.  Secinājumi    8
2.nodaļa.  Psiholoģijas teorijas par mācību motivāciju    9
2.1.1.  “Mācīšanās” un “motivācijas” definējums    9
2.1.2.  K.Levina teorija    10
2.1.3.  A.Maslova teorija    11
2.1.4.  G.Olporta teorija    13
2.1.5.  K.Rodžersa teorija    14
2.1.6.  A.Ādlera teorija    15
2.1.7.  Dažādu autoru motivācijas definējums    16
2.2.1.  Mācīšanās motīvu iedalījums    18
2.2.2.  Faktori, kas ietekmē mācību motivāciju    18
2.2.3.  Adaptēšanās process un mācību motivācija    19
2.2.4.  Pozitīvi un negatīvi pastiprinātāji    19
2.2.5.  Sasniegumu motivācija    20
2.3.  Secinājumi    22
3.nodaļa.  Vecumposmu raksturojums    23
3.1.1.  Pusaudžu mācīšanās motivācija    23
3.1.2.  Jauniešu mācīšanās motivācija    26
3.2.  Secinājumi    30, 31
  Nobeigums    32
  Literatūras saraksts    33
Фрагмент работы

Kursa darbu izvēlējos rakstīt par mācīšanās motivācijas atšķirībām pusaudžu un jauniešu vecumposmā, jo man šķiet ļoti aktuāla pozitīvas mācīšanās motivācijas veidošana mūsdienu pusaudžiem un jauniešiem.
Jauniešu un pusaudžu vecumposmus izvēlējos tādēļ, ka tieši ar šo vecumposmu skolēniem saistīsies mans tiešais darbs skolā, kā psiholoģijas skolotājai. Kā arī, tie ir vecumposmi, kad ļoti svarīgi skolēniem ir atrast savu vietu sabiedrībā. Notiek lielas pārmaiņas skolēnu dzīvē un tām ir jāspēj pielāgoties.
Ir veikti daudz pētījumi par mācīšanās motivāciju, tās veidošanos mācību procesā, taču “neskatoties uz milzīgu pētījumu skaitu, motivācijas problēma pieskaitāma pie nepietiekami izpētītiem psiholoģijas laukiem” (6., 96)
Markova ir teikusi, ka “motivācijas veidošanu skolas vecumā bez pārspīlējumiem var nosaukt par vienu no mūsdienu skolas centrālajām problēmām, par sabiedriski nozīmīgu jautājumu.”…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация