Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:909613
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.12.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 60 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze    7
1.1.  Sadarbība un tās raksturojums dažādu autoru skatījumā    7
1.2.  Sākumskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums    13
1.3.  Pedagoga loma sākumskolas vecuma bērnu attīstības veicināšanā    20
1.4.  Rotaļas un spēles sākumskolas vecuma bērna sadarbības prasmju veicināšanā    24
2.  Empīriskais pētījums par sadarbības prasmju sekmēšanu rotaļās un spēlēs    32
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    32
2.2.  Pētījuma dalībnieku raksturojums    34
2.3.  Pētījuma norises apraksts    36
2.4.  Rotaļu un spēļu atlase, izvēle un praktiskā pielietošana    44
  Secinājumi    59
  Izmantotās literatūras saraksts    61
  Pielikumi    64
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Sadarbība ir saskarsmes sastāvdaļa, uz palīdzību virzīta darbība, kas neatņemamā daļa no cilvēka attīstības.
2. Attīstība ir secīgas, neatgriezeniskas, likumsakarīgas kvalitatīvas pārmaiņas cilvēka dzīves, dabas, sociālo un garīgo procesu norisē. Socializēšanās process ir sakumskolēna galvenā attīstības sastāvdaļa.
3. Sākumskolas pedagoģiskais process balstās uz bērna un viņa darbības saturu, audzinošo un attīstošo spēku integrāciju, skolotāja darbības prioritāro funkciju apzināšanu un realizāciju.
4. Specifiskās prasmes sākumskolas pedagogam ir: veidot iespējas vērtību apguvei, pašaktualizācijai un pašizpausmei, prasme sniegt informāciju prasme palīdzēt audzēkņiem adaptēties jaunajā sociālajā vidē, prasme noteikt audzēkņu dotības un veicināt talantu attīstību.
5. Rotaļa ir interesanta, izklaidējoša rakstura nodarbība grupā, kas pakļauta bērnu iekšējām jūtām, instinktiem, vajadzībām, veltīta laika īsināšanai, kas sākumskolas vecumā ir bērna attīstības un audzināšanas pamatveids.
6. Nav vienotājs visaptverošas mācību metožu klasifikācijas. Pēc zinātnieka Hadsona viedokļa, ieteicamās sākumskolas metodes būtu vēlams virzīt uz bērna garīgu piepūli, bērna mācīšanas prieka izaugsmi, visu bērna iemaņu izmantošanu, skolotāja un skolēna sadarbības veicināšanu, bērna patstāvīgu mācīšanās veicināšanu.
7. Sākumskolā ir pielietojamas mācību metodes: ilustratīva, reproduktīvā, problēmu izklāsta, hieratistiskā, pētnieciskā, grupu-komandu, diskusijas, kooperatīvās mācīšanās, situāciju analīze, didaktiskā spēle, prāta vētra, stāstu sacerēšana, mācību ekskursijas.

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация