Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:911125
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
  Atmiņas pētījumu iestrādnes un konfabulācija    3
  Atmiņas sistēmas uzbūves princips    4
  Informācijas apstrādes teorija    5
  Individuālā atmiņas dominante    6
  Atcerēšanās likumsakarības    7
  Mācīšanās un dažas tās efektivitāti veicinošas teorijas    8
  Aizmiršana un tās sakarību pētījumi    9
  Secinājumi    11
  Pielikumi    12
  Bibliogrāfijas saraksts    13
Фрагмент работы

Secinājumi
Atcerēšanās ir viena no primārajām smadzeņu funkcijām, bet smadzenes ir orgāns, kurš atbild par visu ķermeņa organizācijas līmeņu darbību- arī nemateriālo. Šķiet, ka visspilgtāk un detalizētāk cilvēka atmiņa saglabā tieši emocionāli nozīmīgus notikumus- ne tikai negatīvus, bet arī pozitīvus, kas savukārt pierāda, cik cieši nervu sistēmas impulsi ir saistīti ar mūsu atmiņas darbību.
Cilvēks savu atmiņu attīsta jau no dzīves pirmsākumiem, kad atmiņu un maņu centri attīstās visvairāk un līdz ar to ir skaidrs, ka tieši bērnībā iegaumētās un atkārtotās informācijas apjoms un intensitāte gatavo atmiņas noturību visas dzīves garumam un tiek saglabāts visilgāk. Bet atmiņas procesu darbība lielā mērā nav atkarīga tikai no tās treniņa agrīnā vecumā, bet atmiņa veido arī visa cilvēka personības struktūru, tās procesu kvalitāte var tikt mantota arī iedzimtības ceļā un tikt trenēta ( aktīva domāšana, stratēģiskas spēles, sistemātiska jaunas informācijas ieguve utt.) vai degradēta (psiholoģiska pašizaugsmes nomākšana, neveselīgs dzīvesveids, stress utt.) visas dzīves garumā.
Darbā aplūkotās atmiņas procesu šķautnes lielā mērā ir teorētisks cilvēka atmiņas pētījumu un struktūras izklāsts, kurš tikai palīdz izprast smadzeņu spēju uztvert, kodēt, sakārtot, saglabāt, atkodēt, pārklāt un dzēst informāciju, kas uztverta no apkārtējās vides.
Par atmiņas trenēšanu ir daudz dzirdēts, bet tā īsti noticēt produktīviem rezultātiem ir grūti. Lai labāk izprastu savas spējas iemācīties un noturēt atmiņas „plauktos” vēlamo informāciju, ir nepieciešams izprast atmiņas procesu būtību, bet vēl jo svarīgāk ir izprast pašam sevi- savas psiho-fizioloģiskās īpatnības. Lielā mērā tieši tādēļ atmiņa ir izziņas process. Tādēļ diezgan droši, ka tā ir neaizvietojams komponents savas identitātes un personības satura meklējumos, cilvēkam nobriestot, jo tikai dēļ spējas „patērēt” savu atmiņu, cilvēks analizē tajā saglabāto informāciju un veido savu rīcību, reakciju un savu „es” koncepciju tagadnē un nākotnē.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация