Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:917650
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Galvenās personības attīstības likumsakarības    4
2.nodaļa.  Prenetālā perioda un jaundzimušā bērna psiholoģiskā raksturojuma likumsakarības un to izskaidrojums    6
3.nodaļa.  Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojuma likumsakarības un to izskaidrojums    10
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Фрагмент работы

Secinājumi:
Cilvēka attīstība sākas ar divu dzimumšūnu saplūšanu, turpinās nepārtraukti līdz pilnīgam briedumam.
Cilvēka temps dažādos periodos ir atšķirīgs. Tas vienlīdz attiecas uz fizisko un psihisko attīstību.
Pasaulē zināmas vairākas bērna attīstības periodizācijas shēmas. Pie mums plašāk izplatīta un biežāk lietota ir klasifikācija, kas balstās uz uz bioloģiskajiem, socioloģiskajiem un pedagoģiskajiem kritērijiem. Manā darbā ir apskatīti un izanalizēti šādi vecumposmu iedalījumi:
1) prenetālais periods,
2) jaundzimušā periods,
3) zīdaiņa periods,
4) agrā bērnība.
Personību attīstībā nozīmīga ir sociālā un individuālā mijiedarbība.
Zinot katram vecumam raksturīgās fiziskās un psihiskās īpatnības, var labāk izprast bērnu, un atrast viņiem atbilstošu pieeju.
Jebkuru attīstības virzītājspēku kodols ir cīņa starp veco un jauno, kā rezultātā vecais tiek nostiprināts un uz tā pamata rodas jauna kvalitāte.
Runājot, spriežot un secinot par bērna attīstību, jāpadomā, cik daudz ir jāizdara, jāpacieš mazajam cilvēkam, lai tas nonāktu šajā pasaulē un izaugtu par normālu, pilnvērtīgu sabiedrības locekli. Bērns jau prenetālajā periodā saskaras ar mūsu pašu vadīto ”vardarbību” caur māti. Tad rodas jautājums, kas notiks ar bērnu reālajā dzīvē, ja jau vēl nedzimušam tam ir jāiepazīstas ar dažādām negācijām. Kā nākamie vecāki, topošās mātes, mēs neapzināmies, kāda ir patiesā atbildība radot jaunas dzīvības, nepietiek bērnu apģērbt un pabarot, bet ir jāatrod laiks, lai to uzklausītu, kopā strādāt pie tā izaugsmes, un galvenais,dot tik daudz mīlestības un uzmanības, cik bērnam tā ir nepieciešama. Bērns būs tik labs, cik labi ir viņa vecāki, ne velti ir tāda paruna – bērns ir savu vecāku atspulgs. Nenoliksim šo temu kā vecu grāmatu plauktā, bet vēlreiz izanalizēsim to, kad būs pienākusi tā diena, kad mums pašām būs kāds, par ko būs jāuzņemas atbildība.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация