Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:922730
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 84 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

6. Secinājumi
1)Saskaņā ar izvirzīto pirmo problēmjautājumu ir iespējams secināt, ka pozitīvu pusaudžu pašizjūtu skolā determinē labas attiecības ar draugiem, tad skolēni izjūt laimi (1,78), mieru (2,53), ieinteresētību (2,33), pēc H. Verebe, H. Salivana, B. Brovna, I. Džanisa.
Negatīva pusaudžu pašizjūta skolas vidē ir vērojama situācijā Nr.8 ,,es esmu izsaukta(s) pie tāfeles atbildēt vielu’’, tad pusaudža pašizjūtai ir raksturīgs nemiers (2,95), nelaime (2,4) un upura (2,48) izjūta, pēc K.Rodžersa, E.Eriksona, R.Bernsa.
2)Apstiprinājumu, pusaudžu negatīvai skolas pašizjūtai, sniedz B.N. Filipsa skolas trauksmes testa rezultāti. Faktorā Nr.4 ,,pašizpausmes bailes’’ 82,5% skolēnu ir ar paaugstinātu skolas trauksmi, tas liecina par saturisku atbilstību ar PSPKR situāciju Nr.8 ,,es esmu izsaukts (a) pie tāfeles atbildēt vielu’’.
B.N. Filipsa skolas trauksmes testa faktorā Nr.6 ,,bailes neatbilst apkārtējo vēlmēm’’ 55% skolēnu uzrāda paaugstinātu skolas trauksmi. Tas apstiprina saturisku atbilstību ar PSPKR situāciju Nr.4 ,,es satiekos ar draugiem’’, pusaudža vajadzību meklēt pie draugiem drošību, atbalstu.
3)Pusaudžiem ar paaugstinātu kopējo skolas trauksmi zemākā vidējā vērtība ir situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja’’ konstruktā ieinteresēts (1,91). Pusaudžiem kam skolas trauksme ir normas robežās zemākā vidējā vērtība ir situācijā Nr.4 ,,es satiekos ar draugiem’’ konstruktā laimīgs (1,69), trauksmainiem skolēniem ir grūtības nodibināt draudzīgas attiecības ar vienaudžiem, pēc B.N. Filipa, I. Bradžes.
4)Izmatojot t- kritēriju (ar parametriskās metodes palīdzību), PSPKR starp grupām (pusaudži ar paaugstinātu kopējo skolas trauksmi- pirmā grupa un pusaudži kam kopējā skolas trauksme ir normas robežās- otrā grupa) atklājās statistiski nozīmīgas atšķirības četrās kolonnās:
a) situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja’’ konstruktā ieinteresēts (S.1 K.8). Spriežot pēc zemākā rādītāja (1,91<3,55) ir iespējams apgalvot, ka pusaudži ar paaugstinātu skolas trauksmi ir vairāk ieinteresēti šajā situācijā,
b) situācijā Nr.1 ,,es saņemu atzīmi no skolotāja ‘’ konstruktā nemiers (S.1 K.2). Spriežot pēc zemākā rādītāja (5,45>3,52) ir iespējams apgalvot, ka pusaudži ar paaugstinātu skolas trauksmi ir vairāk mierīgi, jo zemākā vidējā vērtība ir otrai grupai.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1347791
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация