Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:932963
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 45 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku pētījumi par valodas attīstību    5
1.1.  Valodas vispārīgs raksturojums    5
1.2.  Valodas raksturojums jaunākajā pirmsskolas vecumā    7
1.3.  Valodas attīstības iespējas PII ar angļu valodu kā otro sarunvalodu    10
  Secinājumi    19
2.  Pedagoģisko paņēmienu izstrāde valodas attīstībai agrīnās bērnības posmā    20
2.2.  Situācijas analīze privātajā PII „X”    24
2.3.  Kritēriju izstrāde valodas attīstības konstatācijai PII ar angļu valodu kā otro sarunvalodu    26
2.4.  Ieteikumu izstrāde pirmsskolas skolotājiem bērnu valodas attīstības veicināšanai    29
  Secinājumi    35
  Secinājumi    36
  Literatūra un izmantotie avoti    37
  Pielikumi    39
Фрагмент работы

Secinājumi
Izcila pirmsskolas izglītība katram bērnam ir mērķis, kuru vēlas sasniegt katra pirmsskolas izglītības skolotāja. Pasaulei kļūstot arvien kosmopolītiskākai, arvien biežāk skolotāji saskaras ar bērniem no dažādām pasaules valstīm. Arī Latvijā šobrīd ir palielinājies to bērnu skaits, kuru dzimtā valoda nav latviešu valoda.
ESL programma mūsdienu multikulturālajā pasaulē ir ārkārtīgi nozīmīga. Tā palīdz integrēties jebkurā pasaules valstī bērniem, kuru vecāki bieži pārceļas no vienas valsts uz otru, darba komandējumu dēļ, vai labākas dzīves meklējumos.
Bieži vien ESL tiek jaukta ar bilingvālo apmācību, kaut gan tās ir divas absolūti atšķirīgas mācību programmas. Bilingvālā apmācības programmā tiek vienlaicīgi izmantotas gan dzimtā, gan svešvaloda. ESL pirmsskolā bērns tiek „iemests” bieži vien absolūti svešas valodas un kultūras vidē, lai nu „peld un ķepurojas” kā grib. Metodes, kuras tiek pielietotas bilingvālā pirmsskolas izglītības iestādē, ESL apmācībā nederēs. Atļaušos apgalvot, ka bilingvālā apmācība jaunākajā pirmsskolas vecumā ir stipri vieglāka, nekā ESL. ESL pedagogi savā praksē saskaras ar bērniem no valstīm, kuru valodu viņi nepārzina. Adaptācijas periods tik agrīnā vecumā svešas valodas vidē, kur pedagogs var raudošu vai niķīgu mazuli nomierināt tikai ar apskāvienu, maigu un mierinošu balss tembru ir smags gan mazuļiem, gan viņu skolotājiem un auklītēm.
Cik man zināms, Latvijā neapmāca ESL pedagogus, arī grāmatu par šo apmācību ir maz, un skolotājām bieži vien nākas izmantot interneta materiālus, ESL pedagogu forumus, interneta vietnes. Tomēr, kā jau iepriekš minēju, mūsdienu pasaulē pēc šīs programmas rodas arvien lielāks pieprasījums. Tieši tāpēc man šī programma šķiet tik ļoti interesanta un pētāma.

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация