Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:952256
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.04.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  ABSTRACT    4
  АНОТАЦИЯ    5
  SAĪSINĀJUMI    6
  IEVADS    7
1.  ESF PROJEKTI UN APAKŠPROJEKTI AUGSTĀKĀS IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAI LATVIJĀ    9
1.1.  Augstākās izglītības internacionalizācijas iespējas    12
1.2.  Starptautiskās programmas kā atbalsta instruments augstākās izglītības attīstībai Latvijā    15
1.2.1.  Mūžizglītības programma    16
1.2.2.  Erasmus Mundus    21
1.2.3.  Nordplus programma    23
1.2.4.  Tempus IV programma    25
1.3.  LLU pieredze pētniecības un attīstības projektos    29
2.  PROJEKTU VADĪBAS SPECIFIKA    36
2.1.  Projektu vadības specifika izglītības projektos    37
2.2.  Projekta ilgtspēja    39
2.3.  Projekta riski, to novēršana    42
3.  ERASMUS INTENSĪVĀ PROGRAMMA LATVIJĀ    45
3.1.  LLU ERASMUS Intensīvā programma    48
3.2.  Erasmus IP SVID analīze    50
3.3.  Ieteikumi    54
  SECINĀJUMI    56
  AVOTU UN IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    57
  PIELIKUMI    61
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Eiropas Savienības finanšu resursi augstākajā izglītībā netiek piesaistīti tieši studiju procesa īstenošanai. Tos vairāk izmanto kā papildu resursi augstākās izglītības attīstībai, piemēram, akadēmiskā un zinātniskā personāla atjaunošana (papildu stipendijas doktorantiem un maģistrantiem), augstākās izglītības iestāžu infrastruktūras atjaunošana un modernizēšana.
Šobrīd Latvijā nav izstrādāts vienots valsts līmeņa politikas plānošanas dokuments augstākās izglītības eksportspējas paaugstināšanai un ārvalstu studentu piesaistei. Tomēr IZM ir izveidojusi pasākumu plānu nepieciešamajām reformām augstākajā izglītībā un zinātnē 2010. - 2012. gadam.
Latvijas Lauksaimniecības universitātē projektu vadība un pašu projekta dalībnieku tiešie darba pienākumi ne vienmēr ir saistīti ar projektu vadību, tāpēc jau pirms projekta uzsākšanas ir jābūt skaidram plānam kādi dalībnieki būs nepieciešami konkrētajam projektam. Ja nepieciešamie dalībnieki nav pieejami no iekšējiem resursiem, tie jāpiesaista kā ārpakalpojums. Uz projekta realizācijas laiku ir jābūt atbildības plānam un pienākumu sadalījumam.
Visbiežākie šķēršļi veiksmīgam projektam ir kopējas projektu kultūras nepietiekama attīstība organizācijā, t.i., visi projektā iesaistītie dalībnieki nepietiekami izprot projektu vadīšanas principus un savu lomu tajā. Lielāka uzmanība jāpievērš arī efektīvām metodēm visu projektā iesaistīto pušu informēšanai t.i. informācijas un dokumentu veidošanas kopējai metodikai un to pieejamībai.
Veicot Erasmus IP projektu situācijas analīzi Latvijas augstskolās, tika secināts, ka izšķirošie veiksmes faktori projektā ir: skaidri formulēts mērķis, rūpīga plānošana, informācijas precizitāte un savlaicīgums, projekta vadītāja profesionalitāte.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −52,95 €
Комплект работ Nr. 1338757
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация