Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:963858
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.07.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Iepazīšanās ar programmu „Soli pa solim”    4
1.1.  Programmas „Soli pa solim” īsa vēsture    4
1.2.  Programmas „Soli pa solim” filozofija    4
1.3.  Izglītība 21. gadsimtam    5
1.4.  Pamatideja    5
  Secinājumi    6
2.  Projekta „Soli pa solim” skolu specifika    7
2.1.  Individuālā piemērotība    7
2.2.  Skolotāja un skolas loma mācību procesā    7
2.3.  Mācīšanās jeb aktivitāšu centri    8
2.4.  Ģimenes līdzdalība    11
  Secinājumi    12
3.  Tradicionālā skola un programmas „Soli pa solim” skola    14
  Kopīgais    16
  Atšķirīgais    16
  Atziņas par programmu „Soli pa solim”    17
  Valsts pamatizglītības standarts un programma „Soli pa solim”    17
  Secinājumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    20
  Pielikums    21
Фрагмент работы

Ir diezgan daudz dzirdēts par programmu „Soli pa solim”, bet kā tur viss ir, man īsti nebija skaidrs. Tāpēc es arī nolēmu uzzināt ko vairāk (daudz vairāk) par šo programmu. Galvenais bija noskaidrot ar ko īsti atšķiras šī programma no tradicionālās mācību metodikas.
Pasaulē ir diezgan daudz dažādu alternatīvo programmu, piemēram, valdorfskola, Montesori pedagoģija. Ik pa laikam parādās kāds raksts kādā no žurnāliem par alternatīvo izglītību. Kas īsti projektā „Soli pa solim” ir īpašs, ka šim projektam parādoties pieteicās vairākas skolas un arī pirmsskolas izglītības iestādes?

Mērķis
Analizēt literatūru par projektu „Soli pa solim”, tā īstenošanas iespējas Latvijas skolās un noskaidrot tā galvenās atšķirības no parastā mācību procesa skolās.
Hipotēze
Projekta „Soli pa solim” īstenošana Latvijas skolās būs iespējama, ja:
 būs zinoši un bērnus mīloši pedagogi,
 bērns pats būs ieinteresēts zināšanu apguvē,
 ģimenes būs gatavas līdzdarboties.
Objekts
Projekta „Soli pa solim” apguves iespējas Latvijas skolās
Priekšmets
Sākumskolas skolēnu darba prasmju veidošana projekta „Soli pa solim” ietvaros Latvijas skolās
Darba uzdevums
1.Analizēt literatūru par projektu „Soli pa solim”
2.Atklāt pedagoģiskos nosacījumus, kas veicina sākumskolas skolēnu izpratnes veidošanos projektā „Soli pa solim”.
3.Noskaidrot galvenās atšķirības no parastā mācību procesa.
1.Iepazīšanās ar programmu „Soli pa solim”

1.1.Projekta „Soli pa solim” īsa vēsture


Projekts "Soli pa solim" ir jauna metode, kas citur pasaulē jau ir pazīstama. Ideja radās Amerikas Savienotajās Valstīs, bet projekts ir tik elastīgs, ka to var piemērot bērnu audzināšanā jebkurā zemē.
4. Starptautiskā programma „Soli pa solim” uzsākta 1994. gadā ar Atvērtās sabiedrības institūta atbalstu. Šobrīd programmu „Soli pa solim” pazīst un izmanto 27 pasaules valstīs – Austrumu un Centrālajā Eiropā, Āzijā un bijušās Padomju Savienības teritorijā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация