Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:968773
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Skaņu „K” un „G” logopēdiskā analīze    4
1.  Sagatavošanas posms    5
  Fonētiskās uztveres vingrinājumi    5
  Lūpu vingrinājumi    5
  Mēles vingrinājumi    6
  Elpošanas vingrinājumi    6
  Mīksto aukslēju vingrinājumi    7
  Pirkstu muskulatūras attīstošie vingrinājumi    7
2.  Skaņas „K” izrunas mācīšana    9
  Skaņas „K” automatizēšana    10
  Zilbēs    10
  Vārdos    10
  Savienojumos    12
  Teikumos    12
  Saistītā runā    13
3.  K – G diferencēšana    16
  Zilbēs    16
  Vārdos, vārdu savienojumos    16
  Teikumos    17
  Sistītā runā    18
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Фрагмент работы

Secinājumi
Analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru un dažādu autoru darbus par bērnu runas attīstību, secināju, ka:
1. Valoda ir ne tikai domāšanas, bet arī citu psihisko procesu – sajūtu, uztveres, atmiņas, iztēles, emociju (jūtu), gribas – izteikšanas līdzeklis.
2. Runa veidojas ciešā mijiedarbībā ar bērna fizisko un psihisko attīstību, tāpēc līdzās darbam runas attīstības sekmēšanā ir jāorganizē darbības, kas veicina fizisko attīstību gan pamatkustības, gan sīkās pirkstu motorikas pilnveidi, jāvingrina arī sejas mīmikas kustības, redzes un dzirdes sajūtas, jāattīsta uzmanība, atmiņa un domāšana.
3. Iepazinos un ieguvu informāciju, kā pareizi izrunāt skaņu „k”, kāda ir šī pakaļējā mēleņa izrunas korekcija, aktivizējot mēli un mīkstās aukslējas. Literatūras avotos noskaidroju, ka skaņu „k” var mācīt uz skaņas „t” bāzes. Kā arī to, ka līdzskaņa „k” pareizas izrunas veidošanā svarīgs ir mēles pakaļējās daļas stāvoklis un mīksto aukslēju aktīva darbība.
4. Diferencējot skaņas „k” un „g”, logopēds uzsver skaņu atšķirību vārdos, norādot to līdzīgu skanējumu. Ar rotaļām un spēlēm isaistot šīs sakņas vārdos, teikumos, saistītā runā, parādīt bērnam , kā mainās teiktā nozīme, kad šīs skaņas tiek jauktas vai aizstātas.
Uzrakstot šo strukturālo plānu, esmu guvusi teorētiskus un praktiskus piemērus, kā strādāt ar bērnu, kam ir grūtības pareizi izrunāt skaņu „k” un, kā diferencēt skaņas „k” un „g” iesaistot tekstos, rotaļās un spēlēs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация