Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:159618
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Autore par pētnieciskā darba tēmu izvēlējās „ Jelgavnieku apmierinātība ar ģimenes ārstu darbu”. Ģimenes ārsts ir tas speciālists, kas nodrošina valstī primāro veselības aprūpi - pirmo saskarsmes posmu starp pacientu un veselības aprūpes pakalpojumu. Primārajā veselības aprūpes sistēmā tiek risinātas galvenās iedzīvotāju veselības problēmas.
Primārā veselības aprūpe un ģimenes ārsti veido veselības aprūpes pamatu. Savlaicīga profilakse, laba slimību diagnostika, pareizi izvēlēta ārstēšana – to visu pacienti gaida no ģimenes ārsta. Ja ārsta un pacienta sadarbība ir veiksmīga, rezultāti būs labāki. Tomēr pacienti bieži sūdzas, ka sadarbība ar ģimenes ārstiem neveidojas tik laba, kā gribētos. Argumenti ir dažādi: milzīgas rindas, nenosūta pie speciālistiem, nepaskaidro, bet citreiz pacients vienkārši ir pārpratis ārstu.
Mūsdienu sabiedrībā vērtības krasi mainās, taču veselība bija, ir un paliek viena no tām vērtībām, par kuras nozīmi neviens nešaubās.
Sakarā ar ekonomisko situāciju valstī un reformām veselības aprūpē, ģimenes ārstiem nāksies uzņemties arvien lielāku atbildību. Tiek slēgtas slimnīcas, ir noteikta liela samaksa
( 12Ls) par katru slimnīcā pavadīto dienu. Līdz ar to daudzi pacienti būs spiesti atteikties no ārstēšanās stacionārā un visa atbildība par viņu veselību būs jāuzņemas ģimenes ārstam. Nav grūti prognozēt, ka daudzi pacienti pie ārsta griezīsies tikai tad, kad slimības jau būs tālu progresējušas.
Ņemot vērā iepriekš minēto, var secināt, ka iedzīvotāju veselība cieši saistās ar to, cik laba ir viņu un ārsta sadarbība, vai ārsts ir ieinteresēts savā pacientā un vai pacients var pilnīgi paļauties uz ārstu.
Pētījuma mērķis ir noskaidrot jelgavnieku apmierinātību ar ģimenes ārstu sniegtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• iepazīties ar likumiem un citiem normatīvajiem aktiem, kas reglamentē ģimenes ārstu darbību
• izpētīt literatūru par pacienta un ģimenes ārsta attiecībām, par problēmsituācijām tajās
• veikt kvantitatīvo aptauju ar mērķi noskaidrot, cik apmierināti ar saviem ģimenes ārstiem ir jelgavnieki
• apkopot secinājumus par primārās veselības aprūpes kvalitāti Jelgavā un izteikt priekšlikumus tās uzlabošanai
Kā pētījuma instruments izmantota anketa, kuras jautājumi strukturēti pa atsevišķām tēmām. Apmierinātību ar ģimenes ārsta darbu veido:
• apmierinātība ar vidi, kurā ārsts pieņem,
• apmierinātība ar ārsta darba organizāciju
• apmierinātība ar cilvēcisko attieksmi
• apmierinātība ar ārsta profesionalitāti.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1242888
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация