Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:320300
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  Jaunie mediji    4
1.2.  Jauno mediju izmantošana jauniešu vidū    4
1.3.  Lietojuma un apmierinājuma teorija    5
2.  METODOLOĢISKĀ DAĻA    6
2.1.  Anketas izveide    6
2.2.  Anketēšana    7
3.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA DAĻA    8
3.1.  Mediju lietošanas paradumi janiešu vidū    8
  SECINĀJUMI    9
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    10
  PIELIKUMS    11
Фрагмент работы

Uz jautājumu par masu mediju izmantošanas nolūkiem, šajā jautājumā varēja likt viarākus atbilžu variantus, bet šim pētījumam man derēja viena atbilde, lai noskaidrotu, kam galvenokart tiek paredzēti jaunie mediji, uz šo jautājumu jaunieši atbildēja, ka tie izmanto jaunos medijus galvenokārt izklaidei (36%) un mācībām (25%), tāpat arī liela daļa respondentu (31%) atbildēja ka medijus izmanto saziņai un 8% izmanto lai iegūtu informāciju, ziņas. Cik stundas jaunieši pavada izmantojot masu medijus, viss populārākā atbilde bija no 4-6 stundām un visspieejamākais masu medijs jauniešiem ir televīzija un internets.
Uz jautājumu: “ ar kuru masu meidju Jūs iegūstat visvairāk informācijas”, joprojām atbildēs dominēja internets un aiz tā televīzija, preses izdevumus principā lasa minimāla daļa no respondentiem.

SECINĀJUMI
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādi ir jauniešu mediju izmantošanas paradumi. Ar anketēšanas palīdzību to ir izdevies noskaidrot, tikkai noskaidroti iemesli kāpēc tiek patērēts tieši šis medijs un noskaidroti kopīgie paradumi.
Esmu izsecinājis, ka internetu ikdienā izmanto gandrīz visi jaunieši, pārsvarā mācībām un izklaidei,kā arī saziņai. Internets ir nomainījis televīziju, galveno kārt, jo tājā ir interneta televīzijā un ziņas internetā var iegūt neierobežotā laikā, preses izdevumi arī ir nomainīti galveno kārt interneta ērtuma dēļ. Jaunie mediji tiek patērēti ļoti daudz un to var izmērīt laikā, ko cilvēki pavada virtuālajā realitātē. Rezultāti mani nepārsteidz, tehnoloģijas attīstās un uz šo tehnoloģiju attīstības var ietaupīt, gan laika ziņā, gan līdzekļu ziņā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация