Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:464370
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Hipotēze, darba mērķis    4
  Izmantotā metodoloģija    4
  Definīcijas    4
  Mazliet no vēstures    5
  Mazliet teorijas    6
  Biežāk sastopamie stereotipi    7
  Stereotipi, kuri parādās mediju reklāmās    8
  Secinājumi, problēmas    9
  Nobeigums    10
  Izmantotā literatūra    11
Фрагмент работы

Izvelējāmies rakstīt referātu par šo tēmu, jo kursa „Ievads studijās un specialitātē” ietvaros veicām pētījumu par „Sieviešu tēlu sieviešu žurnālos”, līdz ar to šis darbs ļaus mums veikt tālāku pētījumu tēmās, kas skar Latvijas medijus un sieviešu tēlu tajos.
Stereotipi par dzimumu lomām sabiedrībā bieži veicina maldīgus priekšstatus, jeb pieņēmumus. Stereotipi ir tādi priekšstati, kurus automātiski tiek piemēroti visiem, kuru ārēji paustā situācija ir atbilstoša stereotipu noteiktajiem nosacījumiem, neiedziļinoties personīgajā situācijā. Stereotipi pārsvarā ir vēsturisku faktoru kontekstā un iespaidā veidojušies un saglabājušies pieņēmumi, jeb uzskati.
Ar stereotipiem ir jāsaskaras ikdienā uz katra soļa. Sievietes ir lauzušas dažus sabiedrībā pastāvošos stereotipus un ir panākušas vīriešus, jo viņas jau ir pieņēmušas un atzinušas dažas vīriešu uzturētās vērtības. Tomēr, tieši sievietes ir tās, kuras visbiežāk un kritiskāk tiek ierāmētas priekšstatu rāmjos un bieži vien cieš no tā.
Piemēram, pastāv stereotips, ka jaunas meitenes preces agri tikai tāpēc, ka ir iestājusies neparedzēta grūtniecība, vai arī, ja jauna, skaista sieviete brauc pie dārga auto stūres, tad viņai noteikti ir bagāts, ietekmīgs un visticamāk gados krietni vecāks draugs vai vīrs. Šādi pieņēmumi šķiet pašsaprotami, bet visbiežāk sabiedrība nemāk atbildēt uz jautājumu – kā jūs to zināt, ka tas ir tieši tā? Sabiedrība ir neapzināti uzsūkusi šāda tipa informāciju un ir klasificējusi to kā – vienkārši zinu, jo tā ir!
Ar mūsu pētījumu vēlamies pierādīt to, ka sabiedrībā valdošie stereotipi attiecībā uz dzimumu lomām ir iegūti no medijiem, kuri tos veicina un attīsta.
Mūsu mērķis ir izpētīt dažādu mērķauditoriju žurnālu reklāmās paustos stereotipus par dzimumu lomām attiecībā uz sievietēm.
Mūsu hipotēze ir: Latvijas mediji veicina un uztur stereotipus par sievietēm.

Mūsu darba mērķis: savācot dažāda mērķauditorijas žurnālos reklāmas caur analīzi pierādīt, ka mediji ir tie, kuri veicina sabiedrībā esošos stereotipus par sieviešu dzimumu lomu.

Izmantotā metodoloģija:
Dokumenta analīze. Šī metode paredz sistemātisku datu vākšanu un tās izpēti, apkopošanu. Izmantojot šo metode pētīsim teorijas piedāvāto informācijas klāstu un veidosim referāta teorētisko daļu. Ar šīs metodes palīdzību mūsu mērķis ir iegūt teorētiskas zināšanas par to, kas ir stereotipi, kādi tie ir, kas tos veido un uztur.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация