Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:589094
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Šāda atlētu migrācija izplata fanu kustību starp dažādām valstīm un dod iespēju vienas valsts iedīvotājiem fanot par citas valsts sporta klubiem vai līgām, piemēram, 2002. gadā, kad Nacionālās basketbola līgā (NBA) ienāca Jao Mings (Yao Mings), 2.27m garš spēlētājs no Ķīnas, NBA vadība izmantoja viņu lai „atslēgto” durivs uz Ķīnas tirgu, jo Jao bija superzvaigzne un daudzi Ķīnas iedzīvotāji vēlējās sekot viņa gaitām. Kaut gan Jao ir beidzi karjeru, Ķīnā NBA fanu kultūra saglabājusies fantastiskos apmēros, 2012. gadā no 21. līdz 28. janvārim, kad tika svinēts Ķīniešu jaunais gads, dažādās NBA spēles noskatījās 96 miljoni skatītāju. Kā redzams NBA ir ļoti populārs un tieši viena atlēta migrācija ir cēlusi šīs līgas popularitāti un ieviesusi jaunu līdz jušanas kultūru, kas līdz tam ar to neizcēlās, varam tikai iedomāties kādus ienākumus NBA nesusi tās zīmola pārdošana, TV translācju pārdošana, fanu atribūtikas pārdošana Ķīnā.

Secinājumi.
Kopumā jāsecina, ka sporta kultūra ir globalizējusies, tas saistīts gan ar brīvo iespēju kompānijām, kas bāzējas vienā valstī, izmantot citu valstu darbaspēku, gan arī brīvo atlētu migrāciju, kā arī vēl citām tēmām, kuras šī referāta ierobežotā apjoma dēļ neizdevās apskatīt, piemēram, dažādu preparātu attīstību un izplatību profesionālo sportistu vidū. Sports ir kļuvis ar biznesu un tā galvenais mērķis, tā pat kā katram biznesam, ir gūt peļņu.
Par visu referātu kopumā var izvirzīt 5 galvenos secinājumus:
• Globalizācijai nevar būt viena vienīga definīcija, jo šis jēdziens ir pārāk plašs.
• Globalizācija nav jauns process. Tās aizsākumi meklējami jau viduslaikos.
• Sporta kultūrā cilvēki nevēlas saskatīt neko vairāk kā tikai sportu.
• Mūsdienu sabiedrība ir ar mieru pievērt acis uz to, kā tiek gatavotas lielo zīmolu preces.
• Atlēt varbūt gan labi sporta veida pārstāvji, gan „prece”, kuru pārdot.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация