Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:596809
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pētījuma gaita    5
1.1.  Pētījumā ietvertās jomas    5
1.2.  Darbinieku intervijas sagatavošana un veikšana    5
1.3.  Anketas sagatavošana un respondentu anketēšana    5
1.4.  Eksperimenta plānošana un veikšana    5
2.  Pētījuma rezultāti    6
2.1.  Darbinieku intervijās iegūtie rezultāti    6
2.2.  Klientu anketēšana iegūtie rezultāti    7
2.3.  Eksperimentā iegūtie rezultāti    21
3.  Pētījuma secinājumi    22
  Pielikums    23
Фрагмент работы

PĒTĪJUMA OBJEKTS: Tirdzniecības kompleksa „Galerija Centrs” apkalpojošais personāls
PĒTĪJUMA PROBLĒMA: Tirdzniecības komplekss „Galerija Centrs” atrodas pašā Rīgas centrā, kur apgrozās ne tikai daudz rīdzinieku un citu Latvijas iedzīvotāju, bet arī daudz ārzemju tūristu. Tā kā šie tūristi veido lielu daļu no „Galerijas Centrs” apmeklētājiem un potenciālajiem klientiem, tāpēc tirdzniecības centra apkalpojošajam personālam jābūt spējīgam komunicēt ar klientu ne tikai latviešu valodā, bet arī izplatītākajās starptautiskajās valodās, piemēram, angļu un krievu valodās.
Valodu nezināšana apkalpojošā personāla vidū, tāpat kā nelaipna attieksme pret klientiem, var būt problēma ne tikai pašā tirdzniecības centrā, zaudējot peļņu no potenciālajiem klientiem, ja darbinieks, piemēram, nespēj komunicēt ar ārzemju klientu, bet arī var ietekmēt Latvijas tēlu starptautiskā līmenī, jo tūristiem gūstot nepatīkamu pieredzi, rodas negatīvs priekšstats par Latviju un tās iedzīvotājiem.
PĒTĪJUMA PRIEKŠMETS: „Galerijas Centrs” apkalpojošā personāla valodu zināšanas līmenis un attieksme pret klientiem.
PĒTĪJUMA MĒRĶIS: Autoru pētījuma mērķis ir informācijas iegūšana un izpēte par to, cik valodās ir spējīgi komunicēt tirdzniecības centra darbinieki un kāda ir darbinieku attieksme pret klientiem kopumā.

PĒTĪJUMA UZDEVUMI:
1.Apmeklēt un iepazīties ar „Galerija Centrs” tirdzniecības vietām.
2.Izmantot tādas pētījuma metodes, kā
a)Darbinieku aptauja intervijas veidā, lai uzzinātu, kādas ir bijušas vadības prasības stājoties darbā, it īpaši, valodu zināšanu jomā, kā arī cik viegli darbiniekiem ir komunicēt ar ārzemju tūristiem;
b)Klientu anketēšana, lai uzzinātu centra apmeklētāju un klientu pieredzi, kas saistīta ar personāla attieksmi pret tiem;
c)Eksperiments, lai uzzinātu, kā reālajā dzīvē darbinieki reaģēs konkrētās situācijās.
3.Izdarīt secinājumus par problēmas aktualitāti un par to, vai iepriekš minētā problēma tirdzniecības centrā pastāv, interpretēt mūsu iegūtos rezultātus, arī izstrādājot priekšlikumus problēmas risināšanai, un apstiprināt vai noliegt mūsu izvirzīto hipotēzi.

HIPOTĒZE: Pētījuma autori pieņem, ka „Galerijā Centrs” apkalpojošā personāla valodu zināšanu līmenis nav pietiekami augsts un attieksme pret klientiem, ne vienmēr atbilst augstākajam līmenim un prasībām.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,77 €
Комплект работ Nr. 1142266
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация