Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:815802
 
Оценка:
Опубликованно: 15.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas pamatnosacījumi    4
2.  Sociālās problēmas    7
2.1.  Sociālo problēmu atklāšana    8
3.  Sociālā reklāma    11
3.1.  Sociālā reklāma Latvijā    13
4.  CSDD reklāmas kampaņas    15
4.1.  Gaismaszīme    15
4.2.  „Redzi jostu – sprādzējies!”    17
5.  Pētījuma metodoloģija    19
6.  Gaismaszīme aptaujas rezultāti    21
7.  Redzi jostu – sprādzējies aptaujas rezultāti    23
8.  Secinājumi    28
9.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Фрагмент работы

Sociālā reklāma ir galvenais un iedarbīgākais līdzeklis, kas sabiedrībai liek pievērst uzmanību problēmām valstī un sabiedrībā un parāda arī tās risinājumu. Sociālās reklāmas mērķis nav balstīts uz peļņu, bet gan uz palīdzības sniegšana sabiedrībai un uz indivīda uzvedības maiņu, lai veidotu labāku sabiedrību.
Viena no spilgtākajām un populārākajām sociālajām reklāmām ir CSDD reklāmas kampaņas, kuras regulāri liek sabiedrībai skarbā un ļoti inteliģentā veidā pievērst uzmanību pašu cilvēku un apkārtējo drošībai. CSDD reklāmas kampaņas ir vērstas gan uz autovadītājiem, gan – gājējiem, un vienaldzīgu neatstāj nevienu.
Ceļu satiksmes negadījumi bieži vien rodas no neuzmanības, slinkuma parūpēties par savu drošību, pietiekamas neinformētības par iespējamajām sekām. Ikdienā cilvēki nepievērš lielu uzmanību ceļu satiksmes drošībai, lai arī tas prasītu tikai pāris minūtes, lai uzliktu atstarotāju vai piesprādzētos, kas varētu glābt viņu dzīvības, cilvēki domā, ka nekas traģisks ar viņiem nenotiks, taču bieži vien šādi gadījumi beidzas letāli. Diemžēl arī statistika ir skarba un 2008. gadā uz ceļiem cietuši 3893 cilvēki, bet bojā gājuši 289 cilvēki.1
Mana kursa darba tēma ir Sabiedrības attieksmes analīze par CSDD reklāmas kampaņām un mērķis - sabiedrības viedokļa salīdzinājums un attieksme par CSDD reklāmas kampaņām „Gaismaszīme” un „Redzi jostu – sprādzējies”. Aptaujas veidā es noskaidrošu kāda ir sabiedrības attieksme – pozitīva vai negatīva, vai pēc šīm reklāmām sabiedrība domā vairāk par problēmu un vai tā uzskata šīs sociālās reklāmas par efektīvām vai neefektīvām.
Galvenie uzdevumi būs:
1.Atlasīt un apkopot teorētisko materiālu;
2.Pēc izvēlētās pētīšanas metodes analizēt sabiedrības viedokli;
3.Ņemot vērā teoriju un pētījumus, izdarīt secinājumus
Mana darba apgalvojums ir: jo sociālā reklāma senāk bijusi, jo sliktāka sabiedrības attieksme pret to.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1136461
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация