Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:998326
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Konflikti    4
1.1.  Konfliktu veidi    4
1.2.  Konfliktu tipi    6
2.  Konfliktu cēloņi    8
3.  Uzvedības taktika konflikta situācijās    9
4.  Konfliktu risināšana    11
4.1.  “Četru soļu” metode    11
4.2.  Emociju “izlādēšanas” veidi    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
  Pielikums    15
Фрагмент работы

Saskarsme ir galvenā cilvēka esamības forma, kas viņu raksturo. Tā notiek it visur – skolā, autobusā, uz ielas, pa telefonu, arī tikai klusējot. Laba saziņas prasme ir obligāts priekšnosacījums panākumiem ikvienā situācijā. Prasme skaidri, kodolīgi un viegli uztveramā veidā sniegt informāciju bieži vien nosaka cik veiksmīgi noritēs saruna ar otru personu. Turpretim nepietiekama un neizdevusies informācijas apmaiņa ir viens no biežākajiem stresa, dusmu, neapmierinātības, aizvainojuma, pārpratumu un vilšanās cēloņiem.
Cilvēkiem ir ļoti daudz dažādu iespēju, kā citam ar citu sazināties, tā, piemēram, varam izteikt savas domas un jūtas ar kustībām, rakstot, runājot, kliedzot, nosarkstot u.tml. Lai kontaktētos ar apkārtējiem, cilvēkam ir jābūt gatavam sadzirdēt to, ko cits viņam saka. Konflikta risināšanā obligāti nepieciešama efektīva komunikācija, kas dažādās konfliktsituācijās bieži vien nebūt nav viegla lieta. Nereti konflikts rodas tāpēc, ka nepareizi uztveram otra viedokli. Katrs cilvēks ir unikāls, ar saviem uzskatiem un viedokļiem. Kad cilvēks uzsver savu atšķirību, rodas grūtības kontaktēties ar citiem, un šīs grūtības var padziļināt konfliktu. Konflikts savukārt vēl vairāk traucē komunikāciju; tā pasliktinās, konflikts briest. Rezultātā rodas komunikācijas procesa pārtraukums.
Konfliktu iemesli nereti ir atšķirīgi viedokļi un neveiksmīgi kontaktēšanās mēģinājumi. Ja mēs saprotam citu cilvēku viedokli un uzlabojam savu prasmi efektīvi kontaktēties, varam labāk risināt konfliktus.
Mana darba mērķis ir iepazīties ar konfliktregulējošo saskarsmi.
Uzdevumi:
izpētīt konfliktu veidus;
noskaidrot konfliktu atrisināšanas metodes;
apkopot novērojumus un viedokļus;
veikt anketēšanu.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация