Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:847098
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.08.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
1.  MIGRĀCIJAS IEDALĪJUMA TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Migrācijas iedalījuma raksturojums    7
1.1.1.  Mobilitātes ekonomiskie un ne-ekonomiskie faktori    7
1.1.2.  Dzīvesveida migrācija    10
1.2.  Imigrācijas pievilcīgums    12
2.  MIGRĀCIJAS TIESISKAIS REGULĒJUMS LATVIJAS REPUBLIKĀ    14
2.1.  Eiropas Savienības tiesību sistēma un tās ietekme uz Latvijas Republikas tiesību sistēmu    14
2.2.  Eiropas Savienības tiesību aktu pārņemšana    18
2.2.1.  Tiesību aktu veidi    19
2.2.2.  Pārņemšanas metodes un saskaņošanas veidi    22
2.2.3.  Normatīvo aktu projektu izstrādāšanas pamatnosacījumi    24
2.3.  Latvijas Republikas migrācijas regulējoša tiesiskā bāze    28
2.4.  Latvijas Republikai saistošo starptautisko konvenciju prasības    34
2.5.  Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktās ārzemnieku tiesības un pienākumi    40
  SECINĀJUMI UN REKOMENDĀCIJAS    56
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    57
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Autors izstrādājot darbu ir nonācis pie šādiem secinājumiem un izvirzījis vairākus priekšlikumus:
1. Pēdējos gados Latvijas normatīvajos aktos ieviestas vairākas Eiropas Savienības prasības, tāpat Latvija ir izmantojusi Eiropas fondu sniegtās iespējas, lai paaugstinātu savu kapacitāti nelegālās migrācijas mazināšanas jomā.
2. Sākot ar 2011.gada jūliju, kad normatīvajos aktos tika nostiprināts brīvprātīgās atgriešanas princips, priekšroka dodama brīvprātīgai izceļošanai. Piespiedu izraidīšana paredzēta kā galējais līdzeklis, ja ārzemnieks nepilda izbraukšanas rīkojumu, rada apdraudējumu valsts drošībai, ir iesaistīts nelegālās imigrācijas veicināšanā vai ārzemnieks nevar norādīt vietu, kur viņš uzturēsies līdz attiecīgās izraidīšanas procedūras beigām u.c.
3. Pirms 2011.gada 1.jūlija, ja Valsts robežsardze aizturēja ārzemnieku par nelikumīgu uzturēšanos valstī, uzreiz tika pieņemts lēmums par viņa piespiedu izraidīšanu, bet ne visus no tiem Valsts robežsardzei bija iespējams izpildīt, jo neizdevās pierādīt ārzemnieka saikni ar valsti, uz kuru bija nolemts viņu izraidīt, vai saņemt atgriešanas apliecību no attiecīgās valsts pārstāvniecības.
4. Tā kā Latvija nesaskaras ar lielu nelegālo imigrantu plūsmu, līdz šim nav bijusi nepieciešamība lemt par jebkāda veida programmām nelegālo imigrantu statusa legalizācijai Latvijas Republikā.
5. Ieviešot Atgriešanas Direktīvu Latvijas normatīvajos aktos, ir būtiski mainījies Valsts robežsardzes un Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация