Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:252328
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Masu saziņas līdzekļi    4
2.  Masu saziņas līdzekļu ietekme    5
3.  Masu saziņas līdzekļu neatkarība    6
4.  Politika un masu saziņas līdzekļi    7
5.  Valsts līdzdalība masu saziņas līdzekļu darbībā    9
6.  Atklātā un slēptā politiskā reklāma masu saziņas līdzekļos    11
  Secinājumi    13
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    14
Фрагмент работы

1. Masu saziņas līdzekļi
Latviešu valodā tiek lietoti dažādi formulējumi un definīcijas, kas apzīmē masu saziņas līdzekļus. Īsu un kodolīgu definējumu ir devuši grāmatas ”Politika un tiesības” autori: “Masu saziņas līdzekļi (arī plašsaziņas līdzekļi, masu informācijas līdzekļi, mediji) – periodiski publiskotas informācijas nesēji. Pastāv elektroniski un iespiedformātā.[3,135] Manuprāt, vēl jāpiebilst, ka masu saziņas līdzekļu galvenais mērķis un nolūks ir informācijas sniegšana sabiedrībai.
Sandra Veinberga, profesionāla žurnāliste, raksta, ka ”žurnālistu uzdevums ir kritiski, analītiski un ar konkrētu mērķi izplatīt sabiedrībā svarīgu informāciju 1) informēt; 2) analizēt; 3) vērtējoši komentēt faktus un notikumus, kas būtiski skar līdzpilsoņu dzīvi; 4) izklaidēt (atkrīt ziņu un analītiskajā žurnālistikā)”.[5,37]
Mēdz teikt, ka pastāvēs tas, kas mainīsies. Arī “informācijas līdzekļi laika gaitā ir attīstījušies no ziņojuma sienas Senajā Grieķijā un Romā, kur katrs pilsonis varēja uzrakstīt paziņojumu, līdz mūsdienu saziņas līdzekļu impērijām, kuru apgrozījums sasniedz miljardus ASV dolāru”.[3,135] Šobrīd informācija ar masu saziņas līdzekļu palīdzību pie indivīda nokļūst gan rakstveidā (avīzes, žurnāli), gan ar attēlu un skaņu (televīzija), gan tikai ar skaņas palīdzību (radio), gan ar interneta palīdzību. Līdzās “drukātajiem” medijiem – laikrakstiem un žurnāliem – ļoti strauji arvien lielāku nozīmi iegūst tādi masu informācijas līdzekļi kā televīzija un internets, jo ar to palīdzību ziņas var, pirmkārt, izplatīt nekavējoties un, otrkārt, tās sasniedz plašu auditoriju.
Globālais tīmeklis – internets – turpina iekarot arvien lielāku popularitāti cilvēku vidū, jo ar tā palīdzību var saņemt aktuālu informāciju, lasīt laikrakstus, izteikt savu viedokli dažādās diskusijās, meklēt nepieciešamo informāciju mājas lapās un interneta portālos. Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisija ir rosinājuši likumdošanā veikt izmaiņas, paredzot, ka arī interneta mājaslapas ir masu saziņas līdzeklis.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация