Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:686280
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
  Vēsture   
1.  Labklājības ministrijas funkcijas, uzdevumi un kompetence   
1.1.  Struktūrvienības   
1.2.  Ministrijas darbības tiesiskuma nodrošināšanas mehānisms un ministrijas darbības pārskati   
2.  Labklājības ministrijas struktūra   
2.1.  Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.2.  Labklājības ministrijas Darba departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.2.1.  Departamenta funkcijas un uzdevumi   
2.2.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.3.  Labklājības ministrijas Eiropas un juridisko lietu departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.3.1.  Departamenta uzdevumi   
2.3.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.4.  Labklājības ministrijas Finanšu vadības departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.4.1.  Departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.4.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.5.  Labklājības ministrijas Sociālās apdrošināšanas departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.5.1.  Departamenta uzdevumi   
2.5.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.6.  Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.6.1.  Departamenta uzdevumi   
2.6.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.7.  Labklājības ministrijas Iekšējās audita nodaļas uzdevumi un funkcijas   
2.7.1.  Nodaļas funkcijas un uzdevumi   
2.7.2.  Nodaļas darba organizācija un struktūra   
  Secinājumi   
Фрагмент работы

Administratīvās tiesības vēsturiski radās līdz ar valsti. Valsts attīstība sekmēja administratīvo tiesību attīstību un tās kalpoja valsts un sabiedrības savstarpējo attiecību regulēšanai. Cilvēku saskaņotu darbību valsts nodrošina ar pārvaldes palīdzību, panākot saskaņu starp atsevišķu indivīdu darbībām un virzot šīs darbības uz vienota, pārvaldītājam izdevīga mērķa sasniegšanu1.
Valsts varas dalīšana, ierobežošana paredz funkcionāli neatkarīgas attiecīgās institūcijas, kas savstarpēji viena otru ierobežo un līdzsvaro. Pēc šī principa veidotā valsts varas institūciju struktūrā likumdošanas varas izpildvaras un tiesu varas subjekti nav koncentrēti vienā personā vai instancē. Saskaņā ar varas dalīšanas teoriju likumdošanas vara jānodod pārstāvības orgānam – parlamentam, izpildu vara – valdībai, un tiesu vara – neatkarīgiem tiesnešiem. Atbilstoši varas dalīšanas principiem, un saskaņā ar Satversmi un citiem tiesību aktiem. Latvijas Republikas Ministru kabinets veic izpildvaras funkcijas. Ministru kabinets pastāvīgi realizē parlamenta pieņemtos tiesību aktus, tādejādi nodrošinot centrālo valsts pārvaldi.
Ministrija ir centrālā izpildvaras iestāde, ar kuras palīdzību Ministru kabinets realizē Satversmē un likumā noteiktos uzdevumus. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1121146
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация