Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:215379
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Secinājumi un ieteikumi
Bite savu tēlu ir rūpīgi veidojuši visu šo gadu garumā un viņiem ir izdevies to padarīt stabilu, nemainīgu un pozitīvu. Uzskatu, ka viņu panākumu atslēga ir atšķirība, citādāka pieeja mārketingam, reklāmai un komunikācijai.
Aplūkojot 3 Latvijā populārāko sociālo tīklu Draugiem.lv, Twitter.com un Facebook.com Bites lapas secinu, ka pirmā vieta ir likta komunikācijai Twitterī. Šajā sociālajā tīklā viņi komunicē pastiprināti, dienā velta ap pussimts tvītu, atbildot gan uz dažādām problēmām, gan ieteikumiem vai vienkārši sekotāju domām. Twitter zīmolu topā Bite ieņem godpilno 2. vietu. Facebook.com lapā Bitei var sekot gan latviešu, gan krievu auditorija, jo tur viņi savu saturu veido abās valodās. Facebook.com komunikācija noris, taču tur vairāk uzsvars tiek likts uz klientu iesaisti (aptaujas), informēšanu (jauni tarifu plāni) un izklaidi (interesantas fotogrāfijas, videomateriāli). Draugiem.lv lapa atšķiras ar to, ka viņu izveidojuši Bites fani. Līdz ar to lapā atrodams vairāk informējošs un izklaidējošs saturs nekā atbildes uz dažādiem ar Biti saistītiem jautājumiem.
Uzskatu, ka Bite ir ļoti veiksmīgi izvēlējusies komunikācijas pieejas katrā no minētajiem sociālajiem tīkliem, liekot saturam un komunikācijai atšķirties nevis pārklāties.
Aptauja izvērtās interesanta ar to, ka lielākā daļa no respondentiem nebija Bites klienti, bet citu mobilo operatoru lietotāji, tāpēc mazāk varēja izvērtēt Bites komunikāciju sociālajos tīklos, bet labāk izprast pašu Bites radīto tēlu.
Ikdienā vairāk vai mazāk visi respondenti saskarās ar dažādām reklāmām, tajā skaitā Bites, tāpēc domāju, ka tieši tamdēļ aptaujātie atcerējās gan to kāds ir Bites sauklis, gan logo krāsu. Interesanti, ka tikai piektā daļa no respondentiem sekoja Bitei kādā no sociālajiem tīkliem. Parasti visi seko visiem, vajadzīgs tas ir vai nē, taču, manuprāt, kas attiecas uz mobilo sakaru operatoriem vai kādiem citiem pakalpojumu sniedzējiem, tad cilvēki cenšas būt lojāli. Kas attiecās uz komunikācijas biežumu, tad lielākā daļa aptaujāto atzīst, ka komunikācija viņprāt ir bieža, vairākas reizes dienā. Šķiet savādi, ka lielākā daļa respondentu, kuri pirms tam atzina, ka Bitei neseko sociālajos tīklos, novērtēja Bites komunikāciju sociālajos tīklos kā biežu. Iespējams, viņi paļāvās uz savām izjutām, iespējams atbildēja tā tāpēc, ka Bite sevi pozicionējusi kā komunikablu operatoru, kurš neko neslēpj.
Aptaujā tālāk sekojošie antonīmu pāri apstiprināja to, ka Bite krietni vairāk tiek saistīta ar pozitīvāko no antonīmu pāriem. Piemēram, atvērta, draudzīga, atšķirīga, orģināla, izpalīdzīga, pamanāma un populāra kompānija. Uzskatu, ka tas ir Bites pozicionētā tēla nopelns. Lai arī lielākajai daļai aptaujāto bija citi mobilo sakaru operatori, viņi nebaidījās Biti vērtēt ļoti pozitīvi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация