Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:256674
 
Оценка:
Опубликованно: 17.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Sabiedrisko attiecību būtība, tās darbības vispārējs raksturojums    6
1.1.  Sabiedrisko attiecību definīcijas    6
1.2.  Sabiedriskās attiecības kā process    9
1.3.  Sabiedrisko attiecību mērķi    14
2.  Sabiedrisko attiecību modeļi    22
2.1.  Preses aģenta jeb publicitātes modelis    23
2.2.  Sabiedrības informēšanas modelis    24
2.3.  Divvirzienu asimetriskais modelis    26
2.4.  Divvirzienu simetriskais modelis    27
2.5.  Sabiedrisko attiecību modeļi mūsdienās    29
3.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā Lattelecom    32
3.1.  Lattelecom grupas raksturojums, uzņēmuma un tā tēla dinamika    32
3.2.  Lattelecom sabiedrisko attiecību analīze    37
3.3.  Anketu rezultātu apkopojums un analīze    40
  Secinājumi    45
Фрагмент работы

Šajā darbā tiks aprakstītas attiecības starp organizācijām un ar tām saistīto sabiedrību, t.i. cilvēkiem, starp kuriem un šīm organizācijām pastāv kāda savstarpēja saistība vai savstarpēja atkarība. Ar jēdzienu "sabiedriskās attiecības" apzīmē organizācijas un sabiedrības attiecību kārtošanu, kas ir viena no visstraujāk augošajām profesionālās darbības nozarēm.
Ikdienas sarunās, kā arī masu saziņas līdzekļos cilvēki bieži vien nepievērš uzmanību precīziem formulējumiem un ar jēdzienu "sabiedriskās attiecības" apzīmē dažnedažādas parādības. Tā, piemēram, daži cilvēki ar frāzi "tās jau ir tikai sabiedriskās attiecības" pauž nievājošu attieksmi pret, viņuprāt, liekuļotu publisku uzstāšanos. Citi cilvēki ar vārdiem "labas sabiedriskās attiecības" apzīmē kādu ziņu, kas publicēta avīzē vai pārraidīta pa televīziju, tādējādi pieņemot, ka sabiedriskās attiecības ir viss, kas spēj piesaistīt masu saziņas līdzekļu uzmanību. Vēl citi uzskata, ka sabiedriskās attiecības par centieniem noslēpt patiesību vai piešķirt negatīvām ziņām pozitīvu nokrāsu. Īsi sakot, dažādi cilvēki ar jēdzienu "sabiedriskās attiecības" apzīmē dažādas parādības un bieži vien šo jēdzienu lieto negatīvā nozīmē.
Manā darbā jēdziens "sabiedriskās attiecības" ir definēts kā pozitīva organizatoriska vadīšanas funkcija. Kursa darba mērķis ir izpētīt sabiedrisko attiecību būtību un sabiedrisko attiecību modeļu izmantojamības aspektus atbilstoši to iedalījumam, un izpētīt uzņēmuma Lattelecom sabiedriskās attiecības atbilstoši sabiedrisko attiecību vispārējiem un to modeļu kritērijiem. Uzskatu, ka mūsdienās šis ir aktuāls jautājums, tā kā sabiedrisko attiecību nozare pastāvīgi aug un spriežot pēc Lielbritānijas Licencētā sabiedrisko attiecību institūta datiem skolu beidzēju vidū sabiedriskās attiecības ir nākotnes karjeras izvēles pirmajā trijniekā. Uzņēmumos komunikāciju speciālisti ir kļuvuši par pilntiesīgiem locekļiem, savukārt sabiedriskajā sektorā pieaugošā ieinteresēto pušu iesaiste nodrošina plašas iespējas sabiedrisko attiecību profesionāļiem.
Izvirzītā pētījuma mērķa sasniegšanai ir nepieciešams risināt šādus uzdevumus:
1.Noskaidrot sabiedrisko attiecību definīciju un sabiedrisko attiecību būtību
2.apskatīt sabiedriskās attiecības kā procesu un izpētīt tā elementus
3.noskaidrot sabiedrisko attiecību mērķus
4.izpētīt kādi ir sabiedrisko attiecību modeļi un to atšķirības
5.apskatīt Lattelecom grupas raksturojumu un tā tēla dinamiku
6.Izanalizēt Lattelecom sabiedriskās attiecības.
Pētījuma metodes:
Teorētiskās metodes:
literatūras analīze.
Praktiskās metodes:
anketēšana, intervēšana, datu ieguve, sistematizācija, apstrāde un analīze.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация